ادمین پیج اینستا شاه کلید دیده شدن

این روزها کم تر کسی است از تاثیری که ادمین پیج اینستا بر روی دیده شدن پیج می گذارد، بی خبر باشد. برای این که بتوان در فضای مجازی خوش درخشید نیاز است تا با یک شخص با تجربه همکاری کرد. بسیاری از افراد تنها با مطالب ساده اینستاگرام آشنایی دارند و نمی دانند چطور باید رشد و ارتقای پیج خود را رقم بزنند. در این حالت این افراد استخدام ادمین اینستاگرام را یک مورد بیهوده می دانند و این تصور را دارند که به تنهایی می توانند تمامی امورات پیج خود را انجام دهند. اگر شما نیز همچین تصوری دارید بهتر است به فروش در فضای مجازی فکر نکنید و به همان روش سنتی محصولات خود را به فروش برسانید.

برای حرفه ای بودن در اینستاگرام نیاز است تا حرفه ای عمل کرد. بسیاری ازپیج هایی که این روزها رشد بسیار خوبی را در اینستاگرام داشته اند، این رشد را مدیون شخصی به نام ادمین پیج اینستا هستند. ادمین ها آموزش های مفید و البته کاربردی را در زمینه چگونگی مدیریت پیج گذرانده اند. همین مهارت و تخصص به آن ها کمک کرده است تا بتوانند به خوبی به پیچ و خم راه آشنا باشند. اگر نمی دانید ادمین پیج به چه صورتی باعث می شود تا پیج شما رشد داشته باشد، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

یک ادمین دقیقا چه کارهایی را باید انجام دهد؟

زمانی که صحبت از وظایف ادمین اینستاگرام می شود، بسیاری از افراد تنها به این بارگذاری پشت و استوری توسط ادمین اشاره می کنند. این اما ابتدایی ترین و در عین حال ساده ترین وظیفه ای است که یک ادمین پیچ آن را دنبال می کند. از وظایف مهم دیگری که یک ادمین باید آن را انجام دهد، انتخاب زمان درست برای گذاشتن پست و استوری می باشد. در برخی از ساعات شبانه روز بازدید از پست و استوری ها بسیار بیش تر از سایر زمان هاست. پیدا کردن این زمان برای هر پیج متفاوت از پیج دیگر است. برای یافتن این زمان ها باید آزمون و خطا صورت گیرد.

کپشن نویسی یکی از مواردی است که ادمین پیج باید آن را به صورتی کاملا هوشمندانه انجام دهد. در بسیاری از موارد عکس های یک پیج به درستی لود نمی شوند و کاربر نمی تواند به مفهوم آن را پست ببرد. در اینجاست که اهمیت داشتن کپشن پر رنگ می شود. در چنین حالتی کاربران با خواندن کپشن پست می توانند به خوبی با مفهوم پست شما آشنا شوند.

هشتگ گذاری درست و صحیح از دست مواردی است که باید هر ادمینی آن  را انجام دهد. هشتگ گذاری باعث می شود تا شانس راه یافتن پست های پیج شما به اکسپلور بیش تر شود. برای پیدا کردن هشتگ های پر ترند می توان از برنامه هایی که وجود دارد استفاده کرد.

تعامل با رقبا از جمله مواردی است که باعث می شود تا پیج دیده شود. در چنین حالتی نیاز است تا با پیج های رقیبتان تعامل داشته باشید. به این وسیله می توانید به درستی کار جذب فالوور را انجام دهید.

شما چطور می توانید به ادمین پیج خود کمک کنید؟

برای بازدهی هر چه بهتر پیج نیاز است تا کارفرما همراه و هم قدم با ادمین کار کند. برخی از کارفرما توقع این را دارند که ادمین به تنهایی بتواند از پس امور پیج بربیاید. این یک فکر کاملا غلط است چرا که ادمین نمی تواند به تنهایی رشد و ارتقای پیج را رقم بزند. در این میان کافرما می تواند با تولید محتوای درست و البته اصولی به کمک ادمین پیج خود بیاید.

همان طور که می دانید تولید محتوای پست و استوری از مسائل مهمی است که باعث جذب فالوور می شود. در این راستا کارفرما می تواند بسیار بهتر از ادمین کار تولید محتوا را انجام دهد.

مجموعه بی اس سایت

تیم حرفه ای بی اس سایت در کنار شماست. کافیست مدیریت پیج اینستاگرام خود را به مجموعه بی اس سایت بسپارید و تنها نظاره گر پیشرفت پیج خود باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی تر می توانید با گروه حرفه ای ما وارد سایت ما شوید.