بدشانس ترین ماه شما در سال 2023 برای متولدین هر ماه

بدشانس ترین ماه : برای پوشش آماده شوید! بـه گفته یک ستاره شناس، این بدترین ماه سال شـما خواهد بود. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از ماه هاي‌ بدشانسیتان را منتشر کرده ایم.

بدشانس ترین ماه های سال بر اساس تولدتان

هر سال فراز و نشیب هاي‌ خودرا دارد و سفر ستارگان در آسمان همیشه برکات کیهانی را بـه همراه ندارد. فال شـما مهم نیست، زمان خاصی از سال وجوددارد کـه بـه نظر می‌رسد بدشانسی شـما را دنبال می کند. اما فقط بـه این دلیل کـه شانس همیشه درکنار شـما نیست، بـه این معنی نیست کـه همه ی چیز عذاب و تاریکی خواهد بود.

بـه همین دلیل اسـت کـه از لیزا استارداست، اخترشناس نیویورکی خواستیم تا بدشانسی ترین ماه هر علامت زودیاک را بـه اشتراک بگذارد. برای اطلاع از این کـه چه زمانی چیزها برای شـما بدترین خواهند بود، بـه ادامه این پست مراجعه کنید تا بتوانید برای خواب زمستانی، رژیم مراقبت از خود آماده شوید یا رژیم خودرا حفظ کنید.

بیشتر بخوانید: بدشانسی های طنز و خنده دار «عکس»

فروردین: «9 مهر _ 9 آبان»

بدشانس ترین ماه شما در سال 2023 برای متولدین هر ماه

این سال برای شـما پر از فراز و نشیب اسـت، فروردین. زندگی شخصی و حرفه اي شـما درسال 2023 بسیار پیچیده اسـت، اما پتانسیل زیادی برای شفای شخصی نیز وجوددارد.

در حالی کـه نیمه اول سال نویدبخش فراوانی مالی و تغییرات در حرفه شـما اسـت، در 9 مهر تا 9 آبان نیز این احتمال وجوددارد کـه موانع غیرمنتظره اي بـه وجود بیاید. بنابر این، برای اخباری کـه میتواند برنامه هاي‌ شـما را موقتاً از مسیر خارج کند، آماده شوید.

“ماه گرفتگی دراین زمان اتفاق میوفتد کـه بر برج فروردین میگذارد، بنابر این از هر گونه تغییر بزرگ در ان ماه دوری کنید.” “امسال نخستین مجموعه خسوف ها در فروردین و مهر اسـت، پس منتظر چیزهای غیرمنتظره باشید!”

اردیبهشت: «12 فروردین _ 10 اردیبهشت»

بدشانس ترین ماه شما در سال 2023 برای متولدین هر ماه

امسال بالاخره احساس می کنید کـه در مسیر زندگی حرفه‌اي خود قرار گرفته‌اید، اما بدون چند دست‌انداز در جاده نخواهد بود. امید و پتانسیل زیادی در افق وجوددارد زیرا کسوف در نشانه هاي‌ شـما باعث می شود عده اي از مسائلی کـه شـما را اذيت داده اند، ببندد.

با این حال، سه مورد از چهار چرخه عطارد امسال در نشانه هاي‌ زمینی خواهند بود، از جمله یکی برای بیشتر 12 فروردین تا 10 اردیبهشت در علامت خود شـما. بنابر این، با تطبیق با سبک زندگی جدید خود، انتظار داشته باشید کـه ارتباطات دچار تنش بیشتری شود.

شـما باید بـه روال‌هاي‌ ثابت پایبند باشید و از هر گونه خطری در طول این انتقال اجتناب کنید.

خرداد: «10 آبان _ 9 آذر»

بدشانس ترین ماه شما در سال 2023 برای متولدین هر ماه

همه ی چیز برای شـما امسال با سرعت برق در حال حرکت اسـت، خرداد. بین زندگی اجتماعی پرمشغله و حلقه درونی شـما کـه بـه سرعت در حال تغییر اسـت، ممکن اسـت نفس کشیدن برای شـما سخت باشد. در حالی کـه شـما طبق معمولً در هرج و مرج رشد می کنید، مهم اسـت کـه نیازها و مرزهای خودرا نادیده نگیرید.

در واقع، احتمال زیادی وجوددارد کـه فرسودگی شغلی در 10 آبان تا 9 آذر بـه شـما برسد، زمانی کـه یک ماه کامل در علامت شـما در نهایت تمام ان احساسات سرکوب شده را بـه سطح می آورد.

ماه کامل در خرداد، این علامت اجتماعی را وادار می کند تا با مسائلی کـه در زندگی شخصی خود از ان اجتناب کرده‌اند، مقابله کند. ماه کامل احساسات بزرگی را برمی انگیزد، بنابر این احتمالاً دراین زمان نیز از جشن هاي‌ معمول تعطیلات لذت نخواهید برد.

تیر: «10 آذر _ 10 دی»

بدشانس ترین ماه شما در سال 2023 برای متولدین هر ماه

تیر، امسال فرصت هاي‌ زیادی برای شـما وجوددارد. بـه سختی میتوان گفت کـه ماه هاي‌ واقعاً بدی خواهید داشت، زیرا شـما یکی از خوش شانس ترین نشانه هاي‌ سال 2023 هستید. نیمه اول سال زمان بسیار خوبی برای ایجاد تغییرات در سبک زندگی خود و حتی نزدیک شدن بـه یک زندگی خاص اسـت. و ماه هاي‌ تابستان فرصت هاي‌ شگفت انگیزی را برای موفقیت مالی و تحسین حرفه اي بـه خصوص در 10 مرداد تا 9 شهریور بـه ارمغان می آورد.

با این حال، پایان سال زمانی کـه بـه تمام دستاوردهای خود فکر می کنید، احساساتی می شود، کـه ممکن اسـت باعث شود تا سال 2024 بـه پوسته خود بازگردید. “اگر باید بـه یک چیز توجه کرد، ماه کامل در تیر در نزدیکی پایان سال ممکن اسـت احساساتی شود «بـه روشی خوب»!

مرداد: «12 بهمن _ 9 اسفند»

امسال چیزهای زیادی برای انتظار وجوددارد، مرداد. روابط شـما داغ شده اسـت، و این احتمال وجوددارد کـه شـما بـه دنبال جدی کردن مسائل با یک شخص خاص هستید.

اما دو دوره مهم وجوددارد کـه قدرت و شفقت را در روابط شـما آزمایش می کند. نخستین و انفجاری ترین در 12 بهمن تا 9 اسفند اتفاق میوفتد و دومین لحظه دراماتیک در تابستان اتفاق میوفتد. برای تماشای تئاتر در سطح اپرا آماده شوید کـه مطمئناً شـما را خشمگین می کند.

12 بهمن تا 9 اسفند ممکن اسـت برای مرداد بسیار آتشین باشد زیرا زهره در برج حمل باعث می شود عده اي از احساسات غرورآمیز قدیمی بـه سطح حباب بزنند. ناگفته نماند، یک ماه کامل در مرداد ممکن اسـت دریچه هایي را برای شریک سابق خود باز کند تا تنها چند روز پس از روز ولنتاین بـه زندگی شـما بازگردد. میشه بگید درام

شهریور: «10 مرداد _ 9 شهریور»

بدشانس ترین ماه شما در سال 2023 برای متولدین هر ماه

سال 2022 برای شـما، شهریور، سال پرمشغله اي بود، و خوشبختانه امسال بسیار آرام تر بـه نظر میرسد. اوایل زمستان 2023 زمان بسیار خوبی برای سازماندهی برنامه هاي‌ خود برای سال جدید اسـت.

و ممکن اسـت بخواهید زودتر شروع کنید بـه این دلیل کـه سه چرخه عطارد در نشانه هاي‌ زمین وجوددارد کـه مطمئناً همه ی شـما را بـه هم می ریزند. پر استرس ترین حالت در 10 مرداد تا 9 شهریور خواهد بود، زمانی کـه عطارد در نشانه شـما همه ی چیز را متوقف می کند.

بی شک، سخت‌ترین ماه سال برای همه ی، بـه‌ویژه شهریور، 10 مرداد تا 9 شهریور اسـت. فرمانروای سیاره‌اي شهریور، عطارد، در پایان تابستان در علامت خود بـه عقب برمی‌گردد و تمام نقشه‌هاي‌ دقیق ان‌ها را بـه هم می‌ریزد.

بیشتر بخوانید: بدشانس ترین کچل دنیا را بشناسید «عکس»

مهر: «10 شهریور _ 8 مهر»

بدشانس ترین ماه شما در سال 2023 برای متولدین هر ماه

امسال قرار اسـت استرس شـما را مورد آزمایش قرار دهد، مهر. تعادل یکی از مهم ترین چیزها برای شماست و سال 2023 نوید میدهد کـه همه ی چیز را در سرخود تغییر دهد. می توانید انتظار شروع نسبتا آرام و اتفاقی سال را داشته باشید، بـه خصوص در مورد شغل و امور مالی.

با این حال، احتمال زیادی وجوددارد کـه بیش از انچه می توانید بجوید، گاز بگیرید و تا پایان تابستان متوجه شوید کـه در حال تصادف و سوختن هستید. اگر مراقب نباشید، ماه کامل در برج حمل در 10 شهریور تا 8 مهر، در نهایت شـما را وادار خواهد کرد کـه با همه ی چیز روبه‌رو شوید.

“در طول این قمری، ایجاد تعادل بین استقلال یا انتظارات دشوار خواهد بودو باعث می شود مهر احساس محدودیت کند.” برای آن ها سخت خواهد بود کـه یک روال ثابت را پیدا کنند کـه باعث شود احساس رضایت کنند.

آبان: «11اردیبهشت – 10 خرداد»

بدشانس ترین ماه شما در سال 2023 برای متولدین هر ماه

امسال برای شـما سال بزرگی اسـت، آبان، پس خودرا برای تعداد زیادی از پیچ و خم ها آماده کنید. ماه گرفتگی هایي کـه در دو سال گذشته شـما را بـه حالت سردی درآورده اند، امسال بـه اتمام میرسند ودر نهایت فشار را از بین میبرند.

البته، ابتدا باید از انها زنده بمانید! ودر حالی کـه کل سال 2023 سهم عادلانه اي از توپ هاي‌ منحنی را بـه سمت شـما خواهد برد، 11 اردیبهشت تا 10 خرداد بـه نظر می‌رسد کـه ممکن اسـت آشفته ترین از همه ی آن ها باشد.

«یک رتروگراد سیاره‌اي در سیاره حاکم بر آبان، پلوتون، شـما را وادار میکند برای پوشش بدوید، ناگفته نماند کـه ماه گرفتگی در علامت شـما در 15 اردیبهشت، عده اي از احساسات بزرگ و درام‌هاي‌ بالفعل را برای این علامت خصوصی ظاهر میکند.»

آذر: «10 تیر _ 9 مرداد»

درسال جاری رشد شخصی و پیروزی زیادی در انتظار شماست، آذر. اما ابتدا باید با واقعیت روبه‌رو شوید. بیشتر روزها، شـما فردی نسبتاً بی خیال و خوش بین هستید، اما اخیراً بارهای اضافی زیادی را در اطراف خود حمل می کنید.

در حالی کـه پایان سال برای شـما روشن تر بـه نظر میرسد، اما در طول گرمای تابستان همه ی چیز بـه نتیجه خواهد رسید.

“بدشانس ترین زمان برای آذر در 10 تیر تا 9 مرداد اسـت، زیرا زهره وارونه در مرداد شـما را در تلاش هاي‌ عاشقانه شـما باز می دارد.” ممکن اسـت مسائل مالی نیز تنگ شود، بنابر این باید از خرج کردن بیش از حد خودداری کنید و بـه جای ان پس انداز را در اولویت قرار دهید.

دی: «11 دی _ 11 بهمن»

بدشانس ترین ماه شما در سال 2023 برای متولدین هر ماه

شـما امسال چیزهای زیادی در بشقاب خود دارید، دی. و اگر بـه دنبال این بودید کـه درکنار گذاشتن کارها از فهرست کارهایتان شروع کنید، ممکن اسـت بخواهید در برنامه هاي‌ خود تجدید نظر کنید.

متأسفانه، سال 2023 با ادامه روند قهقرایی مریخ آغاز می شود کـه حالات سنگینی را در فصل تولد شـما بـه ارمغان می آورد و انگیزه شـما را متوقف می کند. بـه‌علاوه، عطارد رتروگراد در علامت زودیاک شـما تا فرارسیدن بهمن احساس مه‌آلودگی و گیجی می کند.

“کارها را آهسته پیش بگیرید ودر صورت امکان از تصمیم هاي‌ بزرگ دراین ماه اجتناب کنید.” “خوشبختانه، زمانی کـه عطارد در اواسط ماه مستقیماً حرکت کند، اوضاع خوب می شود و راه را برای حرکت رو بـه جلو برای دی باز می کند.”

بهمن: «11 خرداد _ 9 تیر»

بدشانس ترین ماه شما در سال 2023 برای متولدین هر ماه

برای چند سیگنال مختلط آماده اید، بهمن؟ شروع سال 2023 روان خواهد بود زیرا ستاره ها درست در روز تولد شـما بـه نفع شـما هماهنگ می‌شوند. شـما می توانید پیش از روز ولنتاین منتظر حالات رویایی و رمانتیک باشید کـه باعث می شود احساس دل بازتر و آسیب پذیرتری داشته باشید.

اما احتمالاً با فرارسیدن گرمای تابستان، این جوهای خوب از بین میروند. بله، زحل ممکن اسـت نشانه شـما را در مارس 2023 ترک کرده باشد، اما قهقرایی ان در ماه 11 خرداد تا 9 مرداد همان‌ گونه باعث بروز برخی مشکلات غیرمنتظره خواهد شد.

“ماه کامل در قوس همراه با حاکم سیاره اي زحل کـه بـه سمت وارونه میرود بـه این معنی اسـت کـه احساسات شـما دراین زمان مه آلود تر و واضح تر خواهند بود.”

اسفند: «10 اسفند _ 11 فروردین»

بدشانس ترین ماه شما در سال 2023 برای متولدین هر ماه

بدشانس ترین ماه

سال 2023 یکی از چالش برانگیزترین ودر عین حال امیدوارکننده ترین سال‌ها برای ماهی ها در مدت زمان طولانی اسـت. و 10 اسفند تا 11 فروردین شروع چیزی واقعاً متحول کننده خواهد بود.

هنگامی کـه زحل – سیاره ساختار، کارما، نظم و بلوغ – وارد علامت شـما می شود، فرصتی برای تفکر و رشد شخصی وجوددارد. این چرخه برای سه سال طول میکشد، اما اسفند احتمالا نخستین ماه این تغییر سیاره را سخت ترین ماه خواهند دید.

اسفند هم خوش‌شانس‌ترین و هم بدشانس‌ترین ماه سال برای اسفندها خواهد بود، بـه لطف یک جابجایی بزرگ از زحل کـه سفر خودرا در نشانه ان‌ها آغاز کرد. این انتقال در ابتدا سخت خواهد بود، اما زمانی کـه انرژی زحل مستقر شود، سال 2023 در واقع سال بسیار امیدوارکننده و مبارکی برای ماهی ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: با بداقبال ترین و بد شانس ترین افراد تاریخ آشنا بشوید + عکس

در پایان

برخی اوقات بدشانسی افراد کار دست ان ها میدهد و خودرا بد بخت ترین انسان روی کره زمین میدانند. بله بدشانسی ممکن اسـت برای هر شخصی پیش آید. آیا تا بـه حال برایتان اتفاق افتاده کـه فکر کنید زمین و زمان دست بـه دست هم داده اند کـه شـما را بدبخت کنند؟

منبع

https://bestlifeonline.com

نوشته بدشانس ترین ماه شما در سال 2023 برای متولدین هر ماه اولین بار در تالاب. پدیدار شد.