بر اساس ماه تولدتان چه سبک خانه ای مناسبتان است؟

یک ستاره شناس می‌گوید این سبک معماری اسـت کـه باعث می شود علامت زودیاک شـما بیشتر احساس کند کـه در خانه هستید. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما عزیزان لیستی از سبک خانه هاي‌ مناسب با ماه تولدتان را منتشر کرده ایم

نوع خانه ای که بر اساس علامت زودیاک شما مناسب است

“هیچ جایی مثل خانه نیست.” از اتاق خواب کودکی شـما تا نخستین آپارتمان شـما، این منازل دارای ارزش عاطفی جدی هستند. و هیچ لحظه مهمی در زندگی بـه اندازه خرید نخستین خانه شـما خاص نیست. این یک تصمیم بزرگ اسـت کـه می تواند طاقت فرسا باشد «و بسیار دائمی». آیا باید با چیزی معاصرتر بروید یا سنتی؟

دنج مانند یک کلبه یا باشکوه مانند ویکتوریایی؟ چگونه طالع بینی شـما میتواند شـما را بـه بهترین سبک معماری راهنمایی کند. بـه خواندن ادامه دهید تا با توجه بـه علامت زودیاک، نوع خانه اي را کـه برای شـما مناسب تر اسـت، بیاموزید.

بیشتر بخوانید: خالکوبی که باید بر اساس علامت طالع بینی خود انجام دهید

فروردین: معاصر

بر اساس ماه تولدتان چه سبک خانه ای مناسبتان است؟

همه ی می‌دانند کـه شـما پیشتاز بلندپرواز زودیاک، برج حمل هستید. دوست دارید سخت کار کنید و بـه همه ی یادآوری کنید کـه چقدر موفق هستید. بـه عنوان کسی کـه همیشه بـه آینده نگاه می کند، بهترین خانه برای شـما یک خانه مدرن امروزی اسـت.

یک ساخت جدید و معاصر بالر بهترین راه برای برج حمل برای نشان دادن سخت‌کوشی و تلاش‌هاي‌ خود اسـت. و از آنجایی کـه این منازل با تمام جدید ترین ویژگی ها ساخته شده اند، می‌توانید مطمئن باشید کـه ارزش پول خودرا دریافت می‌کنید.

اردیبهشت: تودور

بر اساس ماه تولدتان چه سبک خانه ای مناسبتان است؟

برج ثور یکی از برگزیده ترین نشانه هاي‌ زودیاک اسـت. شـما چیزی را کـه دوست دارید دوست دارید و بـه سختی می‌توانید نظر خودرا تغییر دهید. شـما موجودی آسان هستید کـه برای شارژ مجدد باتری هاي‌ خود بـه زمان و مکان بـه دور از شلوغی نیاز دارید.

تودور بهترین تطابق با ثور اسـت، زیرا بـه ان‌ها اجازه می دهد تا خودشان را زمین‌گیر کنند، کـه انها را برای هر مانعی آماده میکند. ناگفته نماند کـه عشق شـما بـه زیبایی شناسی و هنر شـما را بـه سمت سبک هاي‌ معماری قدیمی تر می کشاند. این خانه‌ها با سقف‌هاي‌ شیب‌دار، نیم‌چوب‌هاي‌ تزئینی و پنجره‌هاي‌ شیشه‌اي رنگی، ترکیبی ایده‌آل از اسانی و هوس هستند.

خرداد: سطح تقسیم شده

بر اساس ماه تولدتان چه سبک خانه ای مناسبتان است؟

افرادی کـه در زیر علامت جمینی متولد شده‌اند اغلب در مورد این کـه هرگز برای استراحت وقت نمیگذارند، مسخره می شوند. ودر حالی کـه درست اسـت کـه ذهن شـما تمایل بـه سرگردانی دارد و تقویم اجتماعی شـما همیشه پر اسـت، شـما بیش از هرکسی بـه مکانی برای استراحت و تنظیم مجدد نیاز دارید.

از آنجایی کـه شـما بـه عنوان منعطف ترین و بی تصمیم ترین علامت شناخته شده اید، بـه خانه اي با همان دوگانگی نیاز دارید. یک سطح تقسیم‌شده بـه خردادی فضای زیادی برای ایجاد مشکل و کمی سرگرمی می دهد.

شـما مناطق جداگانه اي برای همه ی سرگرمی هاي‌ خود خواهید داشت، بدون این کـه مشکلی در مورد یک خانه خانوادگی بزرگ داشته باشید. این بهترین از هردو جهان و خانه شروع عالی اسـت در حالی کـه شـما حرکت بعدی خودرا مشخص میکنید.

تیر: خانه مزرعه

بر اساس ماه تولدتان چه سبک خانه ای مناسبتان است؟

باور کنید یا نه، ممکن اسـت در مورد سبک هاي‌ خانه، شـما حساس ترین علامت دراین فهرست باشید! شـما پرورش دهنده احساساتی زودیاک هستید، بنابر این یک خانه نشان دهنده تمام خواسته هاي‌ عمیق شـما برای ایجاد یک خانه شاد و مراقبت از خانواده اسـت.

شـما همچنین احساساتی ترین علامت هستید، بنابر این خانه شـما باید مکانی آرامش بخش برای استراحت شـما پس از یک روز طولانی باشد. «خانه‌اي بـه سبک خانه‌هاي‌ کشاورزی با یک استخر یا ایوان زیبا کـه بـه آن ها کمک میکند تا از فشار خارج شوند، برای این نشانه حساس ایده‌آل اسـت.

بـه علاوه، از آنجایی کـه این نوع خانه‌ها بـه دلیل زمین‌هاي‌ بزرگ و اتاق‌هاي‌ نشیمن بزرگ مشهور هستند، فضای زیادی برای پذیرایی از مهمانان و دعوت از انها برای گذراندن آخر هفته خواهید داشت.

مرداد: پنت هاوس لفت

بر اساس ماه تولدتان چه سبک خانه ای مناسبتان است؟

زندگی برای تو لذت بردن اسـت، لئو. بـه عنوان برونگراترین علامت، شـما عاشق رفت و آمد هستید، اما حتی بیشتر، دوست دارید در مرکز توجه باشید. خانه‌اي در حومه شهر اینکار را نمی کند—شـما باید در جایی باشید کـه عمل اسـت!

پنت‌هاوسی برای بـه نمایش گذاشتن تمام هنرهای زیبا و کلکسیون‌هایشان، دقیقاً همان چیزی اسـت کـه لئو پر زرق و برق و دراماتیک دوست خواهد داشت. با مناظر زیبای خط افق و فضای فراوان برای میزبانی مهمانی، دراین فضای سرسبز احساس سلطنت خواهید کرد.

همسایه ها و سر و صداها یک ذره شـما را اذيت نمیدهند. در واقع، انها بـه شـما انرژی میدهند تا یادآوری کنند کـه در میانه همه ی چیز هستید.

باکره: کلبه

بر اساس ماه تولدتان چه سبک خانه ای مناسبتان است؟

شیرین و معقول، تنها چیزی کـه برای شاد بودن نیاز دارید سلامتی، دوستان خوب و یک شغل خوب اسـت، باکره. رویکرد عملی و سیستماتیک شـما بـه زندگی شـما را کمی کمال گرا می کند، اما بـه هیچ عنوان ان را نخواهید داشت. از آنجایی کـه شـما بـه جزئیات توجه دارید، سبک خانه ایده آل شـما دارای گوشه و کنار زیادی اسـت.

“یک خانه ساده بـه سبک کلبه اي با چند اتاق خواب بـه شـما اجازه می دهد تا واقعاً دکور و سبک خودرا بپذیرد.” هیچ فضایی هدر رفته دراین خانه‌هاي‌ دوست‌داشتنی و ساده وجود ندارد، کـه مطمئناً با حالات زمینی شـما سازگار هستند.

مهر: مدیترانه ای

بر اساس ماه تولدتان چه سبک خانه ای مناسبتان است؟

ترازوها عاشق هماهنگی و تعادل هستند. شـما همچنین عشق را بـه عنوان رمانتیک ترین علامت زودیاک دوست دارید. برای این کـه همیشه بهترینها را در زندگی تجربه کنید، اغلب متوجه می‌شوید کـه بـه مکان هاي‌ عجیب‌وغریب سفر می‌کنید و با افراد جدید اختلاط می‌کنید.

شـما برای تجمل ارزش قائل هستید و خانه تان باید منعکس کننده حالات کاریزماتیک و حسی شـما باشد. با خانه‌اي بـه سبک مدیترانه‌اي، متاثر از معماری اسپانیا، ایتالیا و دیگر کشور های اروپایی، بـه سراغ استعدادهای رویایی و بین‌ المللی بروید. این یک فضای شیک و امروزی با استعداد دنیای قدیمی اسـت کـه با احساسات رمانتیک ان‌ها هماهنگ اسـت.

بیشتر بخوانید: تاکویی که باید بر اساس علامت تولد خود سفارش دهید

آبان: ویکتوریایی

بر اساس ماه تولدتان چه سبک خانه ای مناسبتان است؟

پرشور و شدید، دوست داری در زندگی حرفی بزنی، عقرب. اگر چه نسبت بـه سایر نشانه‌ها کمتر در مورد دستاوردهای خود آشکار هستید، اما چیزهای کمی مانع از رسیدن بـه خواسته‌هایتان می شود. یکی از دلایلی کـه در زندگی تا این حد پیشرفت میکنید این اسـت کـه در مورد افرادی کـه بـه انها اعتماد دارید بسیار خاص هستید.

شـما دایره درونی خودرا محکم نگه می دارید و از احساسات خود مراقبت میکنید. این بدان معناست کـه خانه ایده‌آل شـما دارای مخفیگاه‌هاي‌ دنج و شخصیت‌هاي‌ زیادی خواهد بود کـه بـه ایجاد روحیه کمک میکند – مانند یک خانه تاریخی ویکتوریایی. این احیای [سبک] گوتیک با عقرب و خواسته‌هاي‌ تیره‌تر و شدیدتر ان‌ها هماهنگ اسـت.

آذر: خانه کوچک

بر اساس ماه تولدتان چه سبک خانه ای مناسبتان است؟

آذری ها بـه دلیل نیاز بـه آزادی مشهور هستند، و بـه همین دلیل، تقریباً غیرممکن اسـت کـه شـما را بـه هم ببندند. ذهن فعال و شهوت زندگی شـما اغلب شـما را بـه سمت تجارب غیرمنتظره سوق می دهد. شـما اغلب شغل، گروه دوستان و سرگرمی ها را تغییر می‌دهید.

همین امر در مورد محل زندگی شـما نیز صدق می کند، بنابر این بـه فضای زیادی نیاز ندارید. “در حالی کـه آن ها از روندها پیروی نمی‌کنند، سبک خانه هاي‌ کوچک یک خانه عالی اسـت تا بـه قوس اجازه دهد تا خواسته هاي‌ سرگردان خودرا در آغوش بگیرد.”

این اقامتگاه بـه اندازه یک پینت بـه شـما فضای مناسبی را برای نگه داری وسایلتان در حین سفر بـه دنیا می دهد. و با برنامه ریزی مناسب، میتوانید چند چرخ و یک گیره تریلر اضافه کنید و خانه خودرا با خود در جاده بیاورید.

دی: صنعتگر

بر اساس ماه تولدتان چه سبک خانه ای مناسبتان است؟

همه ی میدانند کـه شـما رئیس زودیاک، برج جدی هستید. جاه طلب و مصمم، شـما بیش از هر کس دیگری کار میکنید. با این حال، چیزی کـه ممکن اسـت برخی افراد ندانند این اسـت کـه شـما یک جنبه عاشقانه پنهان دارید. شـما سخت کار می‌کنید تا افرادی را کـه دوستشان دارید تامین کنید، و بـه این ترتیب، مالکیت خانه را یک امر بزرگ می‌بینید.

استایل و شیک بودن برای شـما مهم نیست. شـما بـه دنبال سرمایه گذاری خوبی برای برنامه هاي‌ فعلی و آینده خود هستید. یک صنعتگر بـه برج جدی اجازه می دهد تا سنت‌ها را بپذیرد و همه ی یکپارچه عمل کند ودر عین حال سرمایه‌گذاری را انجام دهد کـه ماندگار باشد. این خانه با خطوط تمیز و پلان هاي‌ معقول خود، خانه اي اسـت کـه می‌توانید بدون توجه بـه این کـه در چه مرحله اي از زندگی هستید رشد کنید.

بهمن: مدرن میانه قرن

بر اساس ماه تولدتان چه سبک خانه ای مناسبتان است؟

شـما متوجه میشوید کـه بـه اصالت در تمام اشکال ان کشیده میشوید، خواه شغل شـما، دوستی هاي‌ شـما، شریک زندگی تان و حتی مکانی کـه ان را خانه می نامید. دلوها بی‌نظیر و عجیب هستند، بنابر این خانه ایده‌آل برای شـما انواع سبک‌ها، شکل‌ها و طرح‌ها را در بر می گیرد و کاملاً منحصر بـه شـما خواهد بود.

یک خانه مدرن در اواسط قرن یک بازگشت بـه عقب، پر از جزئیات، رنگ‌هاي‌ عجیب‌وغریب و تمرکز بر زندگی داخلی/خارجی اسـت. آکواریوس دوست خواهد داشت کـه چگونه این خانه‌ها احساس میکنند آینده‌نگر ودر عین حال در زمان گیر کرده‌اند.

اسفند: خانه ییلاقی ساحلی

بر اساس ماه تولدتان چه سبک خانه ای مناسبتان است؟

شـما بـه عنوان علامت زودیاک همدل و شهودی، تمایل دارید بیش از حد خودرا بـه نمایندگی از دیگران گسترش دهید. شـما همه ی احساسات خودرا بـه شدت و بـه یک باره احساس میکنید، ماهی ها. این می تواند دنیا را برای شـما بسیار طاقت فرسا کند و شـما را خسته کند.

بـه همین دلیل اسـت کـه برای فاصله گرفتن از همه ی چیز بـه یک فضای مقدس نیاز دارید. خانه‌هاي‌ ییلاقی‌هاي‌ ساحلی جذابیتی روستایی دارند کـه بـه ماهی‌ها اجازه میدهد تا خودرا اضافه کنند. این سبک خانه کـه از نظر طراحی خلاقانه اسـت، جنبه هنری شـما را در بر می گیرد و بـه شـما امکان دسترسی بـه مکان مورد علاقه خود یعنی اقیانوس را می دهد.

بیشتر بخوانید: نشان دادن شخصیت متولدین هر ماه با یک کلمه

در پایان

خانه ایده آل برای شـما را میتوان با توجه بـه مکان دلخواه و پالت رنگ مورد علاقه شـما تعیین کرد. ما بـه نشانه زودیاک شـما عمیق‌تر پرداخته‌ایم تا بـه شـما کمک کنیم مکانی را انتخاب کنید کـه بهتر از تصور شـما باشد. فرقی نمی کند ماهی آرام، عاشق ساحل باشید یا یک برج جدی بلندپرواز و ساکن شهر، این نوع خانه‌ها بر اساس ویژگی‌ها و شخصیت‌تان بـه‌طور شگفت‌انگیزی برای شـما مناسب هستند.

نوشته بر اساس ماه تولدتان چه سبک خانه ای مناسبتان است؟ اولین بار در تالاب. پدیدار شد.