دنیای پنگوئن‌های برفی در دبی

امارات مال با نام کامل مرکز خرید امارات هرچند در رده‌بندی به عنوان دومین مرکز خرید بزرگ دبی قلمداد می‌شود، اما بسیار متفاوت‌تر از دبی مال می‌باشد و اصلا فکر نکنید که از محیطی تکراری بازدید خواهید کرد، بلکه تجربه‌ای کاملا متفاوت خواهد بود. امارات مال در سال 2003 با سرمایه 218 ملیون دلار کلید خورد و در سال 2005 افتتاح گردید. البته معماری امارات مال توسط یک شرکت معماری آمریکایی طراحی شده است. سبک معماری این مرکز خرید عربی و مدیترانه‌ای می‌باشد. امارات مال دارای فضاهای تفریحی و سرگرمی بیشتری نسبت به دبی مال می‌باشد، فضاهایی شامل مجیک پلنت، سینما، اسکی دبی، سالن تئاتر و مراکز هنری. از معروف‌ترین سرگرمی‌هایی که بخاطر آن به دبی مال خواهید رفت، دنیای پنگوئن‌های برفی خواهد بود که در ادامه بیشتر درباره آن خواهید خواند.

اگر برایتان مهم است که یک بازدید باکیفیت و مطمئن از تمامی جاذبه‌های گردشگری دبی داشته باشید، باید در انتخاب آّژانس مسافرتی خود با دقت عمل کنید. با خرید تور دبی ارزان از آژانس مسافرتی گلبرگ سیر، می‌توانید از تمامی جاذبه‌های گردشگری مهم دبی بازدید کنید. گلبرگ سیر قبل از ورود شما به دبی، تمامی تدارکات لازم را از قبل فراهم می‌کند که سفری لذت بخش داشته باشید. قیمت تور دبی که اکثر مواقع درای نوسانات زیادی می‌باشد، به وسیله امکاناتی مانند تنوع بالای تورها، تورهای لحظه آخری گلبرگ سیر و همچنین تور ارزان دبی می‌تواند برایتان سفری اقتصادی و کم هزینه را رقم بزند.

اکثر افرادی که پس از دبی مال به امارات مال می‌آیند، برای کامل کردن برنامه خریدشان به اینجا می‌آیند. همانطور که گفته شد، هرچند امارات مال تاحدی می‌تواند شبیه دبی مال باشد، اما مراکز خرید خاص و متفاوت‌تری دارد که برای برخی بسیار مهم است که از آن‌ها دیدن کنند.

دنیای پنگوئن‌های برفی

در طبقه زیر پیست اسکی امارات مال، مکانی با دمای زیر صفر درجه وجود دارد که دنیای پنگوئن‌های برفی نام دارد. این جاذبه یکی از عجیب‌ترین و پربازدیدترین نقاط دبی می‌باشد. درحالی وارد دنیای پنگوئن‌های برفی خواهید شد که پنگوئن‌ها درحال پرسه زدن و لیس خوردن روی یخ‌ها هستند. راهنمای سفر شما همچنین به شما کمک می‌کند که با چند پنگوئن آشنا شده و آن‌ها را نوازش کنید. همچنین قادر هستید شنای پنگوئن‌ها را مشاهده کنید. دنیای پنگوئن‌های برفی یکی از جالب‌ترین ایده‌ها و ابتکارات امارات مال می‌باشد که بسیاری از افراد از نقاظ مختلف دنیا تنها برای دیدن این بخش به دبی سفر می‌کنند.

پیست اسکی

پیست اسکی دبی واقع در امارات مال، اولین پیست اسکی سرپوشیده در خاورمیانه می‌باشد که در سال 2005 افتتاح شد. در این قسمت از امارات مال، از پیشرفته‌ترین و پیچیده‌ترین سیستم‌های سرمایشی برای سرد نگه داشتن محیط استفاده می‌شود. همچنین از روش‌ها و ترکیبات شیمیایی هوشمندانه‌ای برای تولید برف در محیط استفاده می‌شود، بگونه‌ای که کاملا حس می‌کنید در یک محیط برفی طبیعی هستید.

خرید طلا و جواهرات در امارات مال

هدف بسیاری از مسافران برای رفتن به دبی تنها خرید جواهرات و طلا می‌باشد، زیرا شما آخرین و مدرن‌ترین طراحی‌های جواهرات را می‌توانید در دبی پیدا کنید. برای مطمئن کردن آن دسته از عزیزانی که سخت به این طلافروشی‌ها اعتماد می‌کنند باید بگوییم که شما برای خرید هر جنسی در دبی، یک شناسنامه مخصوص و معتبر جهانی دریافت می‌کنید که به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید در هرکجای دنیا که شده آن را به فروش برسانید. محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین برندهای طلای جهانی در این مرکز خرید شعبه دارند که شما می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. کارتیر محبوب‌ترین برند طلای دنیا می‌باشد که در این مرکز خرید واقع شده است. البته ساعت‌فروشی‌ها و جواهرفروشی‌ها در امارات مال نسبت به دبی مال پراکنده‌تر هستند، اما با کمی پرسه زدن در طبقه همکف و طبق اول می‌توانید به آسانی آن‌ها را پیدا کنید.