رایحه ای که باید بر اساس علامت ماه تولد خود داشته باشید

بوی امضای شـما چیزهای زیادی در مورد شـما می‌گوید. اگر چیزی تازه و مرکباتی را انتخاب کنید، احتمالاً پرانرژی و بـه اسانی هیجان زده هستید. یا، اگر چیزی زنانه و گلدار را انتخاب میکنید، احتمالاً اهل معاشقه و رمانتیک هستید. بنابر این، منطقی اسـت کـه هر علامت طالع بینی رایحه اي داشته باشد کـه بیشتر بـه ان می‌آید. در این جا، کارشناسان طالع بینی رایحه ایده آل برای هر علامت زودیاک را بـه ما می گویند – حالا وقت ان اسـت کـه بـه پیشخوان عطر بروید.

بیشتر بخوانید: ادکلن های مورد علاقه ستاره های مشهور دنیا

انواع عطر بر اساس ماه تولد هر شخص

فروردین: پودر دارچین و چوب روی میز چوبی

رایحه ای که باید بر اساس علامت ماه تولد خود داشته باشید

این علامت آتش دلير و قاطع باید عطرهایی را درنظر بگیرد کـه شامل نت‌هاي‌ تند مانند دارچین اسـت. «این رایحه ایده آلی برای افرادی اسـت کـه تحت نشانه هاي‌ شجاع، فعال و دلير قوچ متولد شده اند. یک فرد برج حمل ممکن اسـت از رایحه این ادویه محبوب انرژی و الهام بگیرد. اگر چیزی خنک تر می‌خواهند، باید یاس بنفش را انتخاب کنند. یاس بنفش رایحه‌اي اسـت کـه بـه سیستم عصبی آرامش می دهد و برای نشانه‌هاي‌ فعال مریخ مانند برج حمل عالی اسـت. این می‌تواند عده اي از تمایلات بی حوصله آن ها را کاهش دهد.

اردیبهشت: گل های هلیوتروپ بنفش

رایحه ای که باید بر اساس علامت ماه تولد خود داشته باشید

برج ثور یکی از خوش پوش ترین علائم زودیاک اسـت و برای هماهنگی بـه رایحه اي پیچیده نیاز دارد. کارشناسان طالع بینی می گویند کـه علامت زمین باید بـه دنبال عطرهای طبیعی کم رنگ باشد. «هلیوتروپ رایحه‌اي ملایم بادام و وانیل با لبه‌اي خاکی ارائه میدهد کـه برخی می گویند بیشتر یادآور غذا اسـت تا گل». این عطر از آنجایی کـه عاشق غذای حسی اسـت، برای تثبیت شخصیت ثور در واقعیت زمینی عالی اسـت.

خرداد: گیاهان زنبق دره که می توانند بکشند

رایحه ای که باید بر اساس علامت ماه تولد خود داشته باشید

نشانه دوقلوها ممکن اسـت بخواهد روی عطر زنبق برای رایحه بعدی خود سرمایه گذاری کند. «این عطر شاداب و جوان اسـت کـه منعکس کننده عده اي از بهترین و درخشان ترین ویژگی هاي‌ شخصیت جمینی اسـت. جالب اینجاست کـه این گیاه نیز مانند جوزای ما طبیعت دوگانه خودرا دارد. اگر چه زیبا و خوشبو اسـت، اما درصورت مصرف کل گیاه کاملاً سمی اسـت. اگر زنبق دره مورد علاقه انها نیست، یک جوزا باید عطری را انتخاب کند کـه با دو نت اصلی ساخته شده باشد کـه بـه شخصیت دوگانه آن ها اشاره می کند.

تیر: بیسکویت چیپسی شکلاتی روی تکه پارچه

رایحه ای که باید بر اساس علامت ماه تولد خود داشته باشید

هیچ نشانه اي وجود ندارد کـه لانه سازی در خانه را بیشتر از سرطان ترجیح دهد – بنابر این جای تعجب نیست کـه اخترشناسان عطرهای خانگی مانند کلوچه هاي‌ شکری و وانیل گیلاس را پیشنهاد می‌کنند. «نشانه حساس خرچنگ بـه دنبال آسایش و امنیت اسـت و دوست دارد خانه و خانواده را یادآوری کند. کسانی کـه دراین علامت بـه دنیا می‌آیند، جذب رایحه هایي می شوند کـه اشتهای آن ها را وسوسه می کند و طبیعت بدخلق آن ها را شاد می کند. سایر رایحه‌هاي‌ لذیذ – یا عطرهای خوراکی مانند شکلات، قهوه و کارامل – نیز مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: 10 عطر و ادکلن زنانه معروف در سال 2022

مرداد: مرکبات را نصف کنید، از جمله گریپ فروت، پرتقال و لیموترش

رایحه ای که باید بر اساس علامت ماه تولد خود داشته باشید

این علامت کـه توسط خورشید اداره می شود، نیاز بـه عطری سبک و شاد دارد تا با شخصیت سرگرم کننده و جلب توجه خود مطابقت داشته باشد. اینجاست کـه مرکبات وارد می شوند. پرتقال، ماندارین یا حتی گریپ فروت بویی دارند کـه برای نشانه درخشان و دراماتیک لئو جذاب اسـت. آن ها دلير، پرشور و پرانرژی هستند و دوست دارند در بین جمعیت برجسته شوند.

شهریور: مخروط کاج روی درخت کاج

رایحه ای که باید بر اساس علامت ماه تولد خود داشته باشید

این علامت کاربردی و معقول عطرهای ساده اي را ترجیح می دهد کـه بوی تازگی و طبیعی دارند. «مردم باکره بـه‌عنوان یک نشانه‌ي زمینی و سالم، جذب بوی کاج میشوند. آن ها از یادآوری طبیعت لذت خواهند برد و احساس میکنند کـه در جنگل قدم زده اند. علاوه بر این، این عطر بـه دلیل ارتباط ان با عده اي از محصولات ضدعفونی کننده، عکس هایي از یک خانه تازه تمیز شده را تداعی می کند. «این بـه ان‌ها این احساس را می دهد کـه انگار در فضاهای تمیز و آرام هستند و بـه ان‌ها کمک می کند تا احساس زمین و تعادل داشته باشند».

مهر: دسته گل رز و قلب روی باورد چوبی

رایحه ای که باید بر اساس علامت ماه تولد خود داشته باشید

ترازوها کـه توسط زهره، سیاره اي کـه بـه نام الهه زیبایی و عاشقی نامگذاری شده اسـت، بـه عطرهای زنانه و عاشقانه نیاز دارند و چه چیزی عاشقانه تر از گل رز؟ «رایحه گل رز بـه شخص ترازو کمک میکند تا انرژی جذب احساسات خودرا بـه تصویر بکشد. زمانی کـه این عطر را میزنند، احتمالاً احساس اعتماد بـه نفس و قدرت بیشتری خواهند داشت.» اگر یک ترازو بـه خودی خود رایحه گل رز را دوست ندارد، میتواند عطری را انتخاب کند کـه گل را در بین یک دسته گل بزرگ تر قرار دهد. این رایحه ها با تمایل نشانه بـه گرد آوری چیزهای زیبا بازی میکنند.

آبان: گل یاسمن

رایحه ای که باید بر اساس علامت ماه تولد خود داشته باشید

رایحه مشخص، پرشور و وفادار عقرب باید پررنگ باشد. کواچ عطر یاس را توصیه می کند. بـه‌عنوان نشانه‌اي مرتبط با قدرت، ثروت، رمز و راز و دگرگونی، رایحه عجیب یاس برای متولدین علامت عقرب جذاب اسـت. “این نشانه اي اسـت کـه جذابیت کاریزماتیک قوی دارد.” یاس همچنین یک ماده تقویت کننده جنسی اسـت کـه بـه خاطر ویژگی هاي‌ نفسانی اش مشهور اسـت – چیزی کـه عقرب ها نیز بـه وفور دارند. اغلب با گل هاي‌ دیگر یا چوب صندل خامه اي و وانیل ترکیب می شود.

آذر: یک بطری اسانس اکالیپتوس در مقابل شاخه اکالیپتوس

رایحه ای که باید بر اساس علامت ماه تولد خود داشته باشید

این علامت آزاد اندیش و تکانشی باید عطری خاص مانند اکالیپتوس را درنظر بگیرد. کمان نشانه اي اسـت کـه با فلسفه، معنویت و شفا مرتبط اسـت. بـه دلیل ارتباط آن ها با دکتری و پیشرفت، قوس با رایحه اکالیپتوس همراه اسـت. ژانر chypre نیز بین Saggies محبوب اسـت. یکی از قدیمی‌ترین عطرهای تاریخ، Chypre بیشتر بـه عنوان یک دسته عطر درنظر گرفته می شود تا یک رایحه فردی. “این طبیعت فراگیر با قوس دنیوی و تحت حاکمیت مشتری معنا پیدا می کند. پیچیده و پیچیده، این رایحه ها می‌توانند شامل رایحه هاي‌ گلی، خزه اي، چوبی و چرمی باشند.”

بیشتر بخوانید: 8 نوع اصلی عطر را بشناسید + توضیحات و عکس

دی: عصاره وانیل

رایحه ای که باید بر اساس علامت ماه تولد خود داشته باشید

رایحه اصلی Capricorn وانیل تک نت اسـت. «افراد برج جدی بـه «جین‌هاي‌ ساده» زودیاک شهرت دارند، اما بـه همین دلیل اسـت کـه مردم برج جدی را دوست دارند. “کسانی کـه دراین علامت بـه دنیا آمده‌اند، بی‌ظاهر، قابل اعتماد و سخت‌کوش هستند. بـه همین دلیل بـه سمت بوی وانیل کشیده می شوند.” وانیل احتمالاً بـه همین دلایل محبوب اسـت. این فوق العاده رایج اسـت اما نیرومند، زیبا و تا حدودی اعتیادآور اسـت.

بهمن: روغن گل میخک

رایحه ای که باید بر اساس علامت ماه تولد خود داشته باشید

دلوها مبتکران و عقلای زودیاک هستند و همیشه با اختراعات و زیرکی خود دیگران را شوکه می‌کنند. یک عطر غیرمنتظره مانند میخک بـه خوبی بـه انها می‌آید. کواچ میگوید: «این ادویه تند و نیرومند شدید اسـت و رایحه ان برای کسانی کـه در زیر علامت یاغی و غافلگیرکننده دلو متولد شده اند عالی اسـت. این رایحه اغلب با نت‌هاي‌ چوبی و تند دیگر ترکیب می شود و رایحه‌اي محرک ایجاد می کند کـه بـه اندازه دلوها هیجان را در موقعیت بـه ارمغان می‌آورد.

اسفند: روغن های اسطوخودوس، کمتر نگران باشید

رایحه ای که باید بر اساس علامت ماه تولد خود داشته باشید

ماهی ها با احساسات خود در تماس هستند و بسیار شهودی هستند، بـه این معنی کـه شخصیت آن ها بـه خوبی با عطری آرام بخش مانند اسطوخودوس همراه اسـت. «میل انها بـه مدیتیشن و رویاهای روانی باعث میشود رایحه‌اي کـه با آرامش و حتی خواب عمیق همراه اسـت، کاملاً هماهنگ باشد. افراد ماهی نیز ممکن اسـت متوجه شوند کـه اعصاب مضطرب انها با این عطر آرام می شود. اسطوخودوس را میتوان هم بـه عنوان عطر شخصی و هم بـه عنوان عطر خانگی بـه صورت اسپری اتاق یا شمع استفاده کرد.

نوشته رایحه ای که باید بر اساس علامت ماه تولد خود داشته باشید اولین بار در تالاب. پدیدار شد.