طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

یکی از راهکارهای افزایش درآمد برای کسب و کارهای سنتی  طراحی سایت در اصفهان برای افزایش مشتری و فروش بالا می باشد. بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنند در این مقاله می خواهیم بپردازیم به  طراحی سایت در اصفهان و دلیل استفاده از آن پس تا آخر مقاله با شرکت آژانس مهندسی موج دیجیتال همراه باشید.

 

مواظب قیمت های طراحی سایت باشید!

اولین راه برای راه اندازی وب سایت مشاوره در زمینه کسب و کارتان است که قرار است چه محصولی یا خدماتی را در سایت خودتان بفروش برسانید. اغلب شرکت های طراحی سایت فروشگاهی  به خوبی مشتریان را برای راه اندازی کسب و کار مجازی راهنمایی نمیکنند و خدمات بی کیفیت به مشتریان ارائه میدهند.

 

راهکارهای قیمت طراحی سایت در اصفهان:

برای اینکه بفهمید یک طراح سایت قرار است دقیقا چقدر بابت دستمزد دریافت کرده و چقدر برای هزینه‌های هاست و… از او بخواهید که قبل از شروع طراحی یک پیش‌فاکتور در اختیار شما قرار دهد. در این پیش‌فاکتور باید قیمت این چیز‌ها مشخص شده باشد:

هزینه هاست وب سایت(به علاوه نام شرکت هاستینگ)

هزینه خرید دامنه

هزینه پشتیبانی سالانه (طراح باید حداقل بعد از طراحی 1 سال سایت شما را پشتیبانی کند.)

هزینه خرید قالب و افزونه‌ها (به علاوه نام وب سایت فروشنده قالب و افزونه‌ها)

هزینه دستمزد طراحی وب سایت

 

حداقل و حداکثر هزینه طراحی سایت فروشگاهی

با توجه به بازار قیمت طراحی سایت  در ارزان‌ترین حالت ممکن باید چیزی در حدود 000/500/3 هزار الی 20 میلیون تومان بابت طراحی سایت هزینه کنید.

همینطور اگر بخواهید از هاست تا افزونه و قالب را با بالاترین کیفیت و قیمت بخرید، احتمالاً نیاز به هزینه‌‌ای بالاتری با خدمات با کیفیت تری است.

طراحی سایت در اصفهان

مراحل راه اندازی سایت در اصفهان

درسته اغلب شرکت‌های طراحی سایت در اصفهان می‌گویند وردپرس طراحی سایت را راحت کرده است ولی اگر تجربه کار در زمینه طراحی سایت را نداشته باشید نمی‌توانید سایت موفقی داشته باشید.

مشخص کردن نیازهای سایت

تمامی امکاناتی ما برای سایت می خواهید را به صورت شفاهی به کارشناس طراحی سایت ارائه میدهید.

طراحی  wireframe

طراحی ساختار یا قالب سایت با توجه به نیازهای شما انجام میشود که توسط طراح حرفه‌ای گرافیک موج دیجیتال انجام می‌شود

    کدنویسی سایت

کد نویسی سایت ساختار کلی سایت شما است که باید به صورت استاندارد پیاده سازی شود.

 تحویل و آموزش کار با پنل سایت

بعد از تحویل سایت به مشتری تیم موج دیجیتال چند ساعت آموزش از نحوه استفاده از سایت به مشتری ارائه میدهد.

آموزش طراحی سایت در اصفهان

حتما برای طراحی سایت خود نیاز نیست هزینه های زیادی صرف کنید با آموزش طراحی سایت در اصفهان دو راه فوق العاده برای شما است. اینکه آموزش وردپرس را شروع کنید که خیلی  آسان و کاربردی است و خودتان یک صفحه سایت ساده و مناسب را برای خود راه اندازی کنید و یا کار را به متخصصان و کارشناسان مسلط به این زمینه بسپارید.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی با تیم موج دیجیتال؟

مزیت های زیادی برای طراحی سایت به مشتریان ارائه میدهیم در این قسمت به مهمترین ان اشاره میکنیم

  • هزینه پایین

در بسیاری از مواقع، هزینه‌ای که بابت طراحی سایت فروشگاهی  به ما می‌پردازید، کم‌تر از هزینه طراحی سایت و البته نگهداری آن است. مخصوصا که بعد از پرداخت هزینه طراحی سایت به شرکت‌ها، باید سالانه هزینه‌های اجاره هاست و همینطور گاها هزینه پشتیبانی را هم به آنها بپردازید. این در حالی است که در پرتال شما هیچ هزینه‌ای به جز آن هزینه سالیانه نمی‌پردازید.

  • ریسک پایین

مورد بعدی، این است که شما در صورت سفارش یک سایت به شرکت‌ها، عملا تمامی ریسک را عهده‌دار می‌شوید. چراکه از همان روز اول باید بخشی یا همه هزینه‌ها را بپردازید و در صورتی که سایت تحویل شده مطابق با انتظارات‌تان نبود، ضرر کرده‌اید.

  • حذف مشکلات فنی

در دنیای شبکه و همینطور طراحی سایت، مشکلات فنی زیادی وجود دارد. در حالت عادی شما باید برای رفع مشکلات فنی احتمالی سایت‌تان که حاصل دست‌کاری خودتان یا دیگر مسائل است، به شرکت طراحی سایت هزینه جداگانه بدهید. اما تمامی خدمات پشتیبانی  به رایگان به شما ارائه می‌شود و نیاز به هیچ نگرانی نیست.

اگر مشاوره طراحی سایت لازم داریم به به وب سایت https://mojdigital.ir تا کارشناسان ما راهنمایی لازم به شما ارائه بدهند.