مزایای پارتیشن اداری

به دلیل داشتن قیمت مناسب و تنوع زیاد در طرح و رنگ، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. هر کدام از طرح های پارتیشن اداری دارای مزایا و ویژگی های خاصی هستند.

با داشتن تنوع زیاد در طرح و رنگ کاربرد فراوانی دارد که مورد استفاده قرار می‌گیرند. از شما عزیزان خواهشمند هستیم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی های پارتیشن ها باعث شده است تفاوتی بین پارتیشن های اداری و پارتیشن های معمولی ایجاد شود.

مزایای پارتیشن اداری

می‌توانید پارتیشن های اداری را به صورت آسان و راحت در کم‌ترین بازه زمانی نصب کنید، کم هزینه بودن پارتیشن ها و ایجاد یک محیط مناسب از مهمترین مزایای پارتیشن ها هستند.

جدیدترین مدل های پارتیشن اداری پارتیشن اداری، پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای به دلیل زیبایی آنها نسبت به بقیه پارتیشن ها کاربرد بیشتری دارند و طرفداران زیادی دارند. پارتیشن های شیشه ای در طرح های متنوعی تولید می‌شوند که بتوانید طراحی دکوراسیون فضای مورد نیاز خود را با مناسبترین نوع آن خریداری و طراحی کنید. پارتیشن های شیشه ای به دلیل شفاف بودن، نور زیادی را جذب می‌کنند که باعث زیبایی فضا می‌شود این ویژگی یکی از مزیت های پارتیشن شیشه ای است.

پارتیشن اداری ارائه دهنده انواع خدمات پارتیشن اداری

پارتیشن آلومینیومی

در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد استفاده از پارتیشن های آلومینیومی مناسبتر است چون از مقاومت زیاد و دوام بالایی برخوردار است.

مزایای پارتیشن اداری آلومینیومی

دارای رنگ ها و طرح های مختلف است.
جابجایی پارتیشن ها بسیار آسان است.
اجزای این نوع پارتیشن ها راحت و آسان است.
در مواقع ضروری می‌توانید قطعات این نوع پارتیشن را به راحتی تعویض کنید.
می‌توانید از پرده های کرکره ای استفاده کنید.

پارتیشن اداری متحرک

در ادارات و محیط های کاری زمانی که با کمبود جا و فضا مواجه می‌شوند بیشتر از پارتیشن های متحرک استفاده می‌کنند که قابل جابجایی هستند، پارتیشن های متحرک این قابلیت را دارند که از کف یا از سقف محیط به صورت ریلی نصب شوند و به راحتی می‌توانید آن را جابجا کنید. از پارتیشن های متحرک برای جداسازی دو فضا، بصورت موقت و دائمی استفاده می‌شود.

مزایای پارتیشن های متحرک

دارای قابلیت جابجایی پارتیشن ها، سبک بودن وزن پارتیشن ها، دارای قابلیت تغییر طراحی آن در فضای موجود و … از مزایای پارتیشن های متحرک هستند.

پارتیشن اداری فلزی

پارتیشن های فلزی هم مانند پارتیشن های آلومینیومی هستند که از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند. پارتیشن های فلزی طرح ها و رنگ های مختلف دارند. نصب راحت و آسان پارتیشن های فلزی از مزایای این نوع پارتیشن ها هستند، اگر قصد تعویض این پارتیشن را داشته باشید میتواند آن را بفروشید که با فروش آن ضرر نمی کنید.
مزایا و خصوصیات پارتیشن‌های اداری

امروزه به دلیل پیشرفت زیاد پارتیشن ها و شناخت ویژگی آنها، پارتیشن های اداری کاربرد فراوانی دارند که جایگزین روش های سخت و قدیمی برای جداسازی فضا شده است.

1. امکان استفاده از نور طبیعی :

نور می‌تواند یکی از عواملی باشد که بر عملکرد کارکنان اداره و دیگر محیط های کاری تاثیر زیادی بگذارد و فضای شادابی را برای کارکنان ایجاد کند. استفاده از نور خورشید در طی روز می‌تواند موجب جذب انرژی مثبت برای افراد باشد. بر این اساس کار کردن در فضاهایی که از پارتیشن های شیشه استفاده شده است و نور زیادی را جذب می کند بسیار آرامش بخش تر از دیگر فضا ها است‌.

2. جلوه‌های زیبا و متنوع پارتیشن ها :

امروزه به دلیل پیشرفت زیاد دانش در زمینه هنر و خلاقیت در صنایع شیشه می‌توانید به راحتی طرح های دلخواه خود را با مدل های متفاوت زیبا در بازار پیدا کرده و خریداری کنید. پارتیشن هایی شیشه هم مانند دیگر محصولات تولید شده به صورت رنگی، طرح دار، عایق صدا و…تولید میشوند.

3. برتری پارتیشن ها نسبت به سایر گزینه‌ها :

یکی از روش های قدیمی برای جدا سازی فضا مورد نظر ساخت دیوار است، که معایب فراوانی دارد که ساخت آن را برای شما سخت می‌کند، برای ساخت دیوار هزینه و زحمت زیادی لازم است، اگر بعد از ساخت دیوار نظر شما تغییر کند امکان تعییر دادن دیوار بسیار سخت است و باز هم نیاز زمان زیادی صرف انجام آن می‌شود، اما پارتیشن‌های های اداری به این صورت نیستند، پارتیشن های شیشه نصب آنها بسیار راحت است و قابلیت جابجایی را دارد و نیازی به هرینه زیاد و زمان طولانی نیست. مزایای دیگر پارتیشن های شیشه ای این است که برای نصب وجابجایی انها حتماً نیاز به نصاب نیست و خود شما هم به راحتی می‌توانید آن را انجام دهید.

نصاب پارتیشن اداری

اگر بخواهید پارتیشن های اداری را نصب کنید ترکیب با متریال ام دی اف و آلومینیوم امکان پذیر است، می‌تواند از آلومینیوم و چوب برای اسکلت بندی پارتیشن ها استفاده کنید و همچنین از شیشه می‌توانید به عنوان پرکردن قاب های پارتیشن استفاده کنید.

برای نصب پارتیشن های اداری شیشه هایی با نوع سکوریت، سندبلاست و معمولی به کار می‌رود که مهمترین آنها شیشه سکوریت است. یکی از بروزترین متدها شیشه های هوشمند و یا اسمارت گلس است. این شیشه ها از پیشرفته ترین نوع متدها هستند که می‌توانید با استفاده از ریموت آنها را از حالت شفاف به حالت مات تغییر دهید. شیشه های اسمارت گلس از عایق صوتی فراوانی برخوردار است که می‌تواند یک حریم شخصی را برای شما ایجاد کند.برای این کار حتماً توجه کنید که نصاب پارتیشن اداری که در کار خود ماهر است نصب آنها را انجام دهد در غیر این صورت نصب غیر اصولی پارتیشن ممکن است شما را با مشکل مواجه کند.

پارتیشن اداری ارائه دهنده انواع خدمات پارتیشن اداری

شرکت پارتیشن اداری یکی از شناخته ترین شرکت های تولید کننده شیشه است که آینه های رنگی، انواع شیشه و انواع پارتیشن ها را تولید می‌کنند. پارتیشن اداری محصولات تولید شده خود را با بهترین کیفیت با مقاومت بالا و با کمترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید پارتیشن هایی با کیفیت بالا و مقاومت خریداری کنید به شما پیشنهاد می‌شود به پارتیشن اداری مراجعه کنید.

منبع : خبرگزاری ایمنا