همسر مناسب شما بر اساس ماه تولد + علامت ماه تولد

شاید برایت گل بفرستند یا شاید تو رابا بوسه بپوشانند. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب بـه شـما خواهیم گفت کـه آیا شریک عشقی شـما، شـما را دوست دارد یا نه؟

به گفته یک اخترشناس چگونه تشخیص دهیم که آیا شخص مورد علاقه تان به شما علاقه دارد یا خیر؟

ان ها تورا دوست دارند. دوستت ندارند دنیای دوستیابی مکانی گیج کننده برای پیمایش اسـت، و دانستن این کـه آیا کسی شـما را دوست دارد یا نه، می تواند راحت تر از انجام ان باشد. هر کس رویکرد متفاوتی بـه روابط و نحوه نشان دادن علاقه خود بـه یک شریک بالفعل دارد.

بـه همین دلیل اسـت کـه دانستن این کـه هر یک از اعضای زودیاک چگونه علاقه عاشقانه خودرا نشان می دهند می تواند مفید باشد. بـه خواندن ادامه دهید تا بشنوید کـه چگونه می توانید تشخیص دهید کـه آیا هر علامت زودیاک بـه شـما علاقه دارد یا خیر. آیا آن ها آشکارا حساس خواهند بود یا باید بـه دنبال سرنخ هاي‌ ظریف تر باشید؟

بیشتر بخوانید: آخرین تصاویر عاشقانه ویژه زن و شوهر های جوان «30»

فروردین: اولین حرکت را انجام می دهند.

همسر مناسب شما بر اساس ماه تولد + علامت ماه تولد

این علامت رهبر دلير زودیاک اسـت. این افراد کـه توسط مریخ، سیاره اشتیاق و اراده اداره می شوند، بـه دلیل ارتباط مستقیم و حرکت بی امان خود شناخته شده اند. چه شغلشان باشد و چه کارهای عاشقانه‌شان، «قوچ کسی نیست کـه جلوی خودرا بگیرد؛ انها بدون تردید دنبال چیزی میروند کـه می خواهند».

«می دانی کـه آیا انها جذب شـما می شوند، زیرا از پشتبام‌ها فریاد می زنند». “شـما همیشه می دانید کـه درکنار انها کجا ایستاده‌اید. آن ها عاشق تفریح هستند و اگر جذب شـما شوند، می خواهند شـما رابا خود بـه سفر ببرند!”

اردیبهشت: آنها شما را با محبت غرق می کنند.

همسر مناسب شما بر اساس ماه تولد + علامت ماه تولد

این علامت زمین بـه زمین توسط زهره، سیاره عاشقانه و جذابیت اداره می شود، کـه توضیح میدهد کـه چرا آن ها برای دیگران بسیار جذاب و فریبنده بـه نظر میرسند. هیچ‌کس نمی داند کـه چگونه میتواند مانند یک ثور یک نفر را از روی پاهایش جارو کند، اما ان‌ها کسانی نیستند کـه «بـه‌ویژه در مورد محبت‌هاي‌ خود صحبت کنند».

در عوض، اگر یک برج ثور عاشق شـما باشد، می توانید از آن ها انتظار داشته باشید کـه شراب بخورند و شـما را ناهار بخورند. “آن ها ممکن اسـت دوست داشته باشند هدایای کوچکی بـه شـما بدهند یا کارهای کوچک خدماتی برای شـما انجام دهند. برج ثور شهوانی اسـت؛ آن ها هر بهانه اي برای لمس کردن یا نشان دادن محبت فیزیکی پیدا می کنند.”

خرداد: آنها فوق العاده لاستیک و بازیگوش هستند.

همسر مناسب شما بر اساس ماه تولد + علامت ماه تولد

اکثر مردم جوزا را بـه عنوان پروانه هاي‌ اجتماعی خوشگذران زودیاک می شناسند. ماهیت پرحرف و علاقه آن ها بـه ملاقات با افراد جدید بـه این معنی اسـت کـه انها جذب “هوش و مکالمه” می شوند. اگر آن ها فکر می کنند ممکن اسـت بـه شـما علاقه داشته باشند، این گفت و گو ها را آغاز می کنند. “اگر آن ها پرحرف باشند، احساس اسانی می کنند کـه رها کنند و انچه را کـه در ذهن شان اسـت بـه اشتراک بگذارند.”

اگر جذابیت بیشتر شود، میتوانید از جوزا انتظار داشته باشید کـه «شوخی‌هاي‌ عشوه‌آمیز زیادی در اطراف شـما بسازد» و «زمان خودرا برای پرسیدن سؤالات و شناخت شـما صرف کند».

تیر: شما را به زندگی خود دعوت می کنند.

همسر مناسب شما بر اساس ماه تولد + علامت ماه تولد

سرطان ها در ابتدا در بازی دوستیابی خجالتی هستند، اما اشتباه نکنید کـه آن ها منفعل هستند. این علامت آب یکی از عمیق ترین و احساساتی ترین نشانه هاي‌ احساسی اسـت کـه آن ها را بـه شرکای فوق العاده اي پرورش میدهد.

«سرطان چیزهای کوچک را بـه خاطر می‌آورد و وقت خودرا صرف میکند تا بداند چه چیزی را دوست دارید یا نه. و با توجه بـه این کـه سرطان همچنین بزرگ‌ترین خانه زودیاک اسـت، «بـه‌ویژه می دانید کـه وقتی در روز شـما را در اولویت قرار میدهند و برای یک شب دنج از شـما استقبال میکنند، جذب شـما می شوند».

مرداد: آنها سخت تلاش می کنند تا شما را تحت تاثیر قرار دهند.

همسر مناسب شما بر اساس ماه تولد + علامت ماه تولد

لئو توسط خورشید اداره می شود کـه بـه انها اعتماد بـه نفس تزلزل ناپذیر میدهد. هر جا کـه می روند، مردم جذب انرژی مغناطیسی و شوخ طبعی خود می شوند و انها مشکلی ندارند کـه این موضوع را بـه یک شوخی عشوه گرانه تبدیل کنند.

«لئو کلمات تأیید را دوست دارد، بنابر این آن ها شـما رابا تعارف و گل رز پر می کنند. “شـما متوجه خواهید شد کـه چه زمانی یک لئو جذب شـما می شود زیرا انها دائماً بـه شـما میگویند کـه چقدر زیبا، شگفت انگیز و فوق العاده هستید. انها بـه خصوص دوست دارند با پست کردن شـما در رسانه هاي‌ اجتماعی خود محبت خودرا نشان دهند و وقتی شـما ان را می ستایند ان را می ستایند. نظرتو برگردون.”

شهریور: از نظر عاطفی باز می شوند.

همسر مناسب شما بر اساس ماه تولد + علامت ماه تولد

«ویرجو عموماً محتاط، گوشه‌گیر و خجالتی اسـت». تحت حاکمیت عطارد، سیاره ارتباطات، انها دوست دارند وقت خودرا صرف شناختن فردی فراتر از انچه در نمایه قرار ملاقاتشان اسـت صرف کنند. این غیر معمول نیست کـه این علامت قبل از این کـه بـه چیز دیگری علاقه مند اسـت، با او دوست شود.

کادول می گوید، زمانی کـه انها شروع بـه رها شدن کنند، میدانید کـه بـه شـما علاقه دارند. “انها شـما رابا جنبه هاي‌ خنده دار و شوخ خود حيرت زده خواهند کرد. باکره ها نیز محبت خودرا از طریق خدمات کوچک مانند گرفتن یک فنجان قهوه برای شـما نشان می دهند.”

بیشتر بخوانید: رمانتیک ترین پیامک های روز عاشقانه

مهر: آنها شما را به دنیا نشان می دهند.

همسر مناسب شما بر اساس ماه تولد + علامت ماه تولد

صاف صحبت و برون گرا، ترازوها بـه معاشقه هاي‌ بیش از حد بدنام هستند، آن ها فقط نمی توانند از اینکار پیشگیري کنند! این نشانه هاي‌ هوای شیرین کـه توسط زهره، سیاره عاشقانه اداره می شود، میدانند چگونه جذابیت را روشن کنند. ممکن اسـت نگران باشید کـه این بدان معنی اسـت کـه انها در زمین بازی می کنند، اما حقیقت این اسـت کـه سبک معاشقه آن ها بسیار مستقیم و توجه اسـت.

اگر آن ها بـه شـما علاقه دارند، “ترازو می‌خواهد تمام وقت خودرا با شـما بگذراند.” آن ها شـما را بـه همه ی چیز و همه ی چیز دعوت می کنند. آن ها عاشق گذراندن زمان باکیفیت هستند.”

آبان: آنها می خواهند همه چیز را در مورد شما بدانند.

همسر مناسب شما بر اساس ماه تولد + علامت ماه تولد

عقرب‌ها بـه‌طور بدنامی خصوصی هستند. اما، این علامت آبی بیشتر از انچه کـه اجازه میدهد احساساتی اسـت، بنابر این “وقتی عقرب افکار و اسرار عمیق تاریک خودرا بـه اشتراک میگذارد، می دانید کـه جذب شـما می شود.” عقرب‌ها دوست دارند عمیقاً باهم پیوند بخورند ودر شن و ماسه ذهن شـما غوطه ور شوند. انها می خواهند تاریک‌ترین رازهای شـما را بدانند و بدانند چه چیزی باعث میشود احساس کنید زنده هستید.

راه دیگر برای این کـه بفهمید عقرب بـه شـما علاقه دارد یا خیر این اسـت کـه متوجه جنبه محافظ یا حسادت او شوید. “اگر شـما ان حال و هوا را انتخاب میکنید، بدانید کـه انها شیفته هستند!”.

آذر: با شما مثل یک دوست صمیمی رفتار می کنند.

همسر مناسب شما بر اساس ماه تولد + علامت ماه تولد

مردم دوست دارند بـه شوخی بگویند کـه کمان هاي‌ جهانگرد هرگز آرام نمی‌گیرند، اما این فقط یک افسانه اسـت. این علامت آتش سوزان کـه توسط مشتری، سیاره شانس و ماجراجویی اداره می شود، «نوع» ندارد. در عوض، انها ترجیح می دهند با افرادی قرار بگذارند کـه احساس می کنند بهترین دوست هستند.

“قوس زندگی مهمانی اسـت! اگر آن ها با شـما بر بخورند، همه ی انها لبخند می زنند و می‌خندند.” “کمان صادق اسـت و بـه شـما خواهد گفت کـه آیا شـما را دوست دارد. با این حال، آن ها متعهد نمیشوند مگر این کـه بدانند کـه شـما کاملاً مناسب هستید. انها شـما را بـه گشت و گذارها و سفر های کوچک می‌برند تا ببینند کـه چگونه حالات شیمی دارد.”

دی: آنها شما را در اولویت قرار می دهند.

همسر مناسب شما بر اساس ماه تولد + علامت ماه تولد

هیچکس برای خود و دیگران استانداردهای بالاتر از برج جدی ندارد. این علامت زمین متمرکز و قابل اعتماد بـه دلیل این کـه کمترین رمانتیک بودن ان دسته اسـت، شهرت بدی بـه دست می آورد، اما آن ها فقط محبت خودرا بـه روشی متفاوت و عملی تر نشان می دهند.

«ان‌ها میخواهند مطمئن شوند کـه شریک زندگی‌شان برایشان بهترین اسـت و انتظاراتشان را در روابط برآورده می کند». “اگر آن ها وقت خودرا صرف می کنند، می دانید کـه آن ها جذب شـما شده اند و شـما را دارای پتانسیل طولانی مدت می‌دانند.” هنگامی کـه آن ها بـه شـما متعهد شدند، هر کاری کـه در توان دارند انجام می دهند تا شـما را از پا درآورند.

بهمن: آنها تلاش می کنند تا در کنار شما باشند.

همسر مناسب شما بر اساس ماه تولد + علامت ماه تولد

بـه عنوان شورشیان بی خیال زودیاک، دلوها تمایل دارند سبک سنتی قراریابی را رد کنند. انها بسیار خودجوش و غیر قابل پیشبینی هستند، اما «این آزاداندیشان دوست ندارند بازی کنند و از ان دسته نیستند کـه برای افرادی کـه دوستشان ندارند نمایش بگذارند». بنابر این، اگر میبینید کـه آن ها برای شـما وقت می گذارند و شـما را بـه دوستان خود معرفی می کنند، همه ی چیز در مسیر درستی قرار دارد.

همچنین باید توجه داشته باشید کـه دلو اغلب قبل از این کـه تعهدی جدی بگیرد، با کسی دوست می شود. “در حالی کـه قرار ملاقات با آن ها ممکن اسـت کمی گرم و سرد احساس شود… می توانید مطمئن باشید کـه اگر قرار ملاقات رفته اید و هنوز شبح دیده نشده اید… انها شـما را دوست دارند.”

اسفند: آنها شما را مرکز دنیای خود می کنند.

همسر مناسب شما بر اساس ماه تولد + علامت ماه تولد

اجازه ندهید رفتار خجالتی و شیرین ماهی ها شـما را فریب دهد – این رویاپردازان هنرمند میدانند چگونه تقریبا هر شخصی را طلسم کنند. انها نشانه اي عمیقاً شهودی هستند و رویکرد آن ها برای بـه دست آوردن کسی را میتوان بـه عنوان یک افسانه توصیف کرد.

«ماهی ها رمانتیک هاي‌ ناامید هستند. “انها بـه شـما خواهند گفت کـه چقدر شـما را می‌پرستند و بهترین ویژگی‌هاي‌ شـما را میبینند. انها برای شـما گل رز می گیرند، موزیک‌هایي برای شـما میخوانند و شـما رابا محبت غرق می کنند. انها نمی توانند از همراهی شـما سیر شوند و تمام هزینه‌ها را صرف خواهند کرد. اگر بتوانند وقتشان با شماست.” بـه زبان ساده: شـما هیچ سوالی در مورد این کـه آیا ماهی شـما را دوست دارد یا نه، نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید: متن های عاشقانه و احساسی جدید

در پایان

کسی کـه عاشقانه اسـت یا کارهای عاشقانه انجام می‌دهد، چیزهایی می گوید و انجام میدهد کـه باعث می شود همسر، شوهر، دوست دختر یا دوست پسرش احساس خاص و دوست داشتنی کند.

نوشته همسر مناسب شما بر اساس ماه تولد + علامت ماه تولد اولین بار در تالاب. پدیدار شد.