انواع چاپ روی سویشرت

چاپ روی سویشرت این روز ها در بین نوجوانان و جوانان طرفدار های زیادی  پیدا کرده است. به نحوی که سویشرت های تمام چاپ و یا  با چاپ های بلک لایت بسیار بیشتر مورد پسند و استفاده قرار میگیرد. در این مقاله مختصر قصد داریم که به معرفی چاپ سویشرت و انواع آن بپردازیم تا بتوانید در انتخاب خود نتیجه بهتری بگیرید.

انواع چاپ روی سویشرت

به توجه به پیشرفت های چشمگیری که در سال های اخیر در صنعتا چاپ مخصوصا چاپ پوشاک صورت گرفته است امروزه به راحتی میتوان انواع طرح و مدل های دلخواه را روی سویشرت چاپ نمود. چاپ سویشرت هم مانند چاپ روی دیگر دیگر البسه روش های مختلفی دارد که در ادامه به طور مختصر به آن ها شاراه میکنیم.

چاپ سویشرت به روش سابلیمیشن که بیشتر بر روی سویشرت های ملانژ صورت میگیرد طرح دلخواه شما به داخل بافت لباس نفوذ کرده به نحوی که با دست کشیدن روی لباس نمیتوان تصویر را حس کرد. به دلیل اینکه در الیاف سویشرت های ملانژ مواد پلی استر به کار میرود  معمولا از این روش چاپ برای سویشرت هودی ملانژ استفاده میشود.

چاپ سویشرت هودی به روش مستقیم یا DTG ، برای چاپ روی هودی هایی از جنس تمام نخ پنبه از این روش استفاده میشود. در این روش هودی مورد نظر در زیر یک پرینتر عریض قرار گرفته و تصویر دلخواه توسط رایانه و پرینتر منتقل میشود . پرنتر با استفاده از جوهر های مخصوص لباس تصویر را بر روی تیشرت  چاپ میکند. در چاپ هودی DTG  هیچ گونه محدودیت رنگی وجود ندارد و چاپ به مقدار کمی به داخل بافت لباس نفوذ میکند . البته از معایب این روش می توان به قیمت بالای آن نسبت به سایر روش های چاپ اشاره کرد.

چاپ سویشرت هودی به روش مدیا DTF که در این روش تصاویر مورد نظر  اتدا بر روی یک رول بی رنگ و شفاف پرینت گرفته شده و سپس توسط پرس حرارتی برو روی هودی پرس میشوند. از مزایای این روش میتوان به قیمت پایین تر آن نسبت به چاپ DTG هودی اشاره کرد. در چاپ مدیا روی هودی هیچ گونه محدودیتی در رنگ وجود ندارد اما در این روش  با دست کشیدن روی چاپ مورد نظر ، وجود یک لایه بسیار نازک اما کاملا با دوام و ماندگار زیر دست احساس میشود.

ما همواره سعی میکنیم با توجه به اینکه طرح شما دارای چه سبکی است بهترین نوع چاپ را در مجموعه تخصی چاپ گیم استیشن برای شما به کار گیریم. از 1 عدد تا 1000 عدد فرقی ندارد . چاپ روی سویشرت اگر به درستی صورت نگیرد ماندگاری چاپ را کم کرده و از عمر مفید سویشرت را  کم میکند.

یکی از نکات بسیار مهمی که اغلب افراد به آن بی توجهی میکنند نکاتی در زمینه شستشوی سویشرت چاپ شده است. به خاطر داشته باشید که بهتر است بعد از چاپ طرح روی سویشرت  برای ماندگاری بیشتر چاپ از شوینده های قوی مانند وایتکس استفاده نکنید. و یا در زمان استفاده از ماشین لباسشویی سویسشرت خود را پشت و رو کرده و در داخل ماشین قرار دهید.