چگونه یک زندگی خوب داشته باشیم؟

داشتن یک زندگی خوب به چیزهایی بستگی دارد که برای شما دارای اهمیت هستند.  برای تعریف ارزش ها، اولویت ها و اهداف زندگی خود وقت بگذارید. برای برآوردن خواسته هایی که می خواهید به آنها برسید کار کنید. روابط خود را با دیگران(خانواده و دوستان )به نحوه احسن  بسازید .

فهرستی از افراد یا چیزهایی که برای شما مهم هستند تهیه کنید. وقتی به دنبال یک برنامه زندگی هستید، منطقی است که برخی از زمینه های زندگی خود را اولویت بندی کنید. تمام چیزهایی را که در زندگی خود برایش ارزش قائل هستید فهرست کنید. ممکن است خانواده، دوستان، یک سرگرمی خاص، طبیعت یا شغل خود را فهرست کنید. برای تفکر عمیق در مورد چیزهایی که بدون آنها نمی توانید زندگی را تصور کنید، وقت بگذارید.

کارهایی که می‌توانید برای داشتن یک زندگی خوب انجام دهید، راز چگونگی یک زندگی خوب است.

زندگی خوب یعنی درک این موضوع ، که زندگی فقط از لذت ثروت و چیزهای مادی تشکیل نشده است.برای ارتباط با مشاوره آنلاین کلیک کنید‌.

 

در اینجا برخی از انتخاب‌هایی است که باید انجام دهید تا بتوانید این دنیا را در مکانی شگفت‌انگیز، پر از فرصت‌ها، خوبی ها ، مهربانی و عشق ببینید.

مشاوره آنلاین

گذشته را رها کنید

برای داشتن یک زندگی خوب باید بداینم که ، اگر در خاطرات گذشته گیر کرده باشید و دائماً آنچه را که مدت‌ها پیش رخ داده است، مرور کنید، نمی‌توانید به زندگی خود ادامه دهید و از روزهای خود لذت ببرید.

با رها کردن خود را از بار گذشته رها کنید. ما اغلب به مرگ عزیزانمان، اشتباهاتی که در روابط مرتکب می‌شویم، چیزهایی که در زمان عصبانیت گفته‌ایم، یا تصمیم‌هایی که گرفته‌ایم که ما را به سمت اشتباه هدایت می‌کنند، پایبند هستیم.

با این حال، هر یک از آن چیزها می تواند درسی برای حرکت رو به جلو ارائه دهد. اکنون که می دانید چه کاری را نباید انجام دهید، اجازه دهید درس ها شما را به سمت چیزی بهتر هدایت کنند. هیچ کس قدرت این را ندارد که با قاطعیت تمام آینده خود را تضمین کند یا برگردد گذشته خود را تغییر دهد. یک راه عالی برای غلبه بر زندگی مضر گذشته  مدیتیشن است. سعی کنید هر روز چند دقیقه مدیتیشن انجام دهید تا از یادآوری خاطرات در مسیر خود جلوگیری کنید.

قدر آنچه را دارید بدانید

برای داشتن یک زندگی خوب باید بداینم که ، افراد سپاسگزار زندگی عالی دارند.

آنها هر روز به خاطر چیزهایی که دارند سپاسگزارند و بسیار شادتر هستند زیرا روی افرادی که دوستشان دارند، فرصت هایی که در اطرافشان وجود دارد، کارهایی که از انجام دادنشان لذت می برند، زمانی که دارند، مکانی که در آن زندگی می کنند تمرکز می کنند.

شکرگزار بودن به این معنا نیست که همیشه شاد باشید. این به سادگی به این معنی است که می توانید تشخیص دهید که در زمان های سخت همه چیز بهتر می شود .

اگر در قدردانی عالی نیستید،

ساده ترین راه این است که یک دفترچه یادداشت برای شکرگذاری روزانه خود داشته باشید. با نوشتن فقط سه چیز در روز شروع کنید که برای آنها سپاسگزار بودید. اینها می تواند شامل افرادی باشد که با آنها صحبت کرده اید، تجربه مثبتی که داشته اید یا هدیه ای که دریافت کرده اید.

 مهربانی را انتخاب کن

برای داشتن یک زندگی خوب باید بداینم که :”یک زندگی خوب به استحکام روابط ما با خانواده، دوستان، همسایگان، همکاران و غریبه ها بستگی دارد.”

 

با هر کسی که ملاقات می کنید مهربان باشید مهم نیست که چگونه با شما رفتار می کنند، شما همیشه می توانید مودب باشید، لبخند بزنید و کمک کنید.

چیزی که دیگران بیش از هر چیزی به آن نیاز دارند یک کلمه محبت آمیز یا یک لبخند است و شما به راحتی می توانید آن را به آنها هدیه دهید.

هنگامی که شروع به ارائه مهربانی کنید، از اینکه چقدر سریع به شما بازگردانده می شود شگفت زده خواهید شد. نه تنها روز دیگران را بهتر می کنید، بلکه متوجه خواهید شد که در عوض احساس بهتری پیدا می‌کنید.

درک کن که کافی هستی

برای داشتن یک زندگی خوب باید بدایند که ، شما واقعاً به کسی نیاز ندارید که به شما احساس خوبی بدهد و زندگی شما را خوب کند پس منتظر کسی نباشید. این که بشینید فکر کنید  کسی دیگر در زندگی شما باید باشد که زندگی خوب داشته باشید فقط بهانه ای است که شما را از برخورد با مسائل باز می دارد.

ممکن است یک جای خالی در درون شما وجود داشته باشد، اما شخص دیگری آن را پر نمی کند. شما باید ابتدا رابطه خود را با خودتان اصلاح کنید – تا شروع کنید به دوست داشتن، قدردانی و پذیرش خود برای شخصی که هستید.

بسیاری از مردم اجازه می دهند که فقدان رابطه عاشقانه آنها را از انجام کارها باز دارد، از بیرون رفتن با دوستان گرفته تا تعطیلات بزرگی که برنامه ریزی کرده اند.

در نهایت، بسیاری از این کارها را می توان به تنهایی انجام داد، زمانی که عزت نفس و شجاعت خود را افزایش دهید و بپذیرید که تنها بودن و بودن شما به تنهایی یک هدیه عالی است.

 پیشرفت کنید

برای داشتن یک زندگی خوب باید بداینم که ، وقتی که دوست دارید در زندگی پیشرفت کنید باید هر روز سعی کنید بهترین خودتان باشید . بسیاری از افراد رویاهایی دارند ولی برای رسیدن به آن هیچ اقدامی نمی‌کنند در واقع جرات رویا داشتن را دارند ولی جرات عمل کردن را ندارند.

پس همیشه خودتان را به چالش بکشید و خودتان رو به جلو بکشید.

به سلامت خود اهمیت دهید

برای داشتن یک زندگی خوب باید بداینم که ، بسیاری از کسانی که بیمار هستند روحیه خوبی ندارند، از زندگی خود لذت نمی‌برند. شما باید به خوبی مراقب سلامت خود باشید. غذاهای ساده و مقوی و سالم بخورید، ورزش کنید، استراحت خوب داشته باشید تا بتوانید از سلامتی برخوردار باشید.

مشاوره خانواده

وقتی دنیا پر از پیچیدگی ها و اخبار منفی است، یادگیری نحوه زندگی خوب می تواند دشوار باشد. با این حال، با شروع این انتخاب ها، می توانید دیدگاه خود را تغییر دهید و زندگی هر روز را به شیوه ای مثبت تر شروع کنید.

شروع کنید و از آنچه زندگی به شما داده است بهترین استفاده را ببرید . برای سنج معیارهای خود برای داشتن زندگی خوب با خانواده خود به مشاوره خانواده  با زندگی خوب تماس داشته باشید.