افزایش قیمت روغن‌های صنعتی

سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، اخیراً با نظر افزایش ۲۵ درصدی قیمت روغن موتور موافقت کرده است. شرکت‌های تولیدکننده روغن موتور با توجه به افزایش هزینه تولید و همچنین افزایش قیمت مواد اولیه در ترکیبات، برای افزایش قیمت نهایی روغن موتور درخواست داده‌اند. پس از این درخواست، سازمان حمایت نیز در خصوص افزایش ۲۵ درصدی قیمت روغن موتور موافقت خود را اعلام کرده است.

در این مطلب عوامل مؤثر بر افزایش قیمت روغن موتور را با هم بررسی می‌کنیم.

افزایش قیمت روانکار صنعتی

با توجه به تورم حاکم بر بخش اقتصادی کشور، افزایش هزینه‌های تولید و دغدغه‌های تولیدکنندگان در خصوص افزایش قیمت نهایی تولیدات، موضوع عجیبی دور از ذهنی نیست و این مسئله در مورد تولیدکنندگان روغن موتور صدق نمی‌کند. به عبارت دیگر، اجازه و موافقت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان برای افزایش قیمت ۲۵ درصدی این محصولات قابل توجیه نیست.

می‌توان گفت که تقریباً همه روغن موتورهای تولید داخل، در شرکت‌های ایرانول، بهران، پارس و سپاهان تولید می‌شوند.پرفروش‌ترین برندهای صنعتی از دیدگاه کاربران را می‌توانید در این صفحه ببینید.

 

با یک بررسی اجمالی از صورت‌حساب‌های مالی این شرکت‌های تولیدکننده که در وب‌سایت کدال منتشر می‌شود، وضعیت دخل و خرج این شرکت‌ها را می‌توان به وضوح دید.

 

پیشنهادات افزایش قیمت