برای بازگرداندن مسافران کشتی کروز

همین ماه گذشته، ما با اداره امور خارجه و مشترک المنافع (FCO) برای بازگرداندن مسافران کشتی کروز  Diamond Princess که در سواحل یوکوهاما در ژاپن قرنطینه شده بود، کار کردیم. مردم هنوز در این نوع شرایط هستند و ما در حال حاضر در حال کار با مشتریان در بخش کروز هستیم تا حجم قابل توجهی از مسافران را به کشور بازگردانیم. باید به ما اجازه داده شود که این کار را ادامه دهیم.

در اوایل سال، ما همچنین دو پرواز تخلیه از ووهان به بریتانیا انجام دادیم که در مجموع بیش از 300 شهروند بلیط هواپیما   بریتانیایی و اتحادیه اروپا را حمل می‌کردیم، به عنوان بخشی از آن، توانستیم ترتیبی دهیم که 407 جعبه تجهیزات پزشکی در اولین پرواز به خارج منتقل شوند. پرواز موقعیت یابی و 200 جعبه اضافی در دوم.

این جابجایی منابع حیاتی بسیار مهم است و هیچ راهی سریعتر از هوا وجود ندارد. بلیط هواپیما تهران تبریز در سال‌های 2014 و 2015، زمانی که در واکنش بشردوستانه به اپیدمی ابولا با ارسال کمک‌های هوایی به مناطق آسیب‌دیده شرکت کردیم، از نزدیک دیدیم که چقدر این مهم است. در اوج بحران، تیم باربری ما هر 48 ساعت یک بار با حمل محموله تجهیزات و ملزومات پزشکی، وسایل نقلیه، مصالح ساختمانی و لباس های حفاظتی پرواز انجام می داد.