بهترین مقاصد ساحلی برای گذراندن تعطیلات تابستانی

آب و هوای گرم تابستان خیلی ها را به فکر سفر می اندازد، اما در این بین شهرهای ساحلی طرفداران ویژه و خاص خودشان را دارند چرا که شنا کردن و تفریحات مهیج آبی در زیر آفتاب داغ این فصل خیلی می چسبد و لذت های بیشماری به همراه دارد. خوشبختانه قاره آسیا شهرهای ساحلی بسیار متنوعی دارد که می توانید در تابستان امسال تطیلاتی شگفت انگیز و تکرارنشدنی را برای خود رقم بزنید. اگر به فکر سفر هستید و هنوز تور تابستان خود را انتخاب نکرده ‌اید آژانس نامی گشت ایرانیان برای شما پیشنهادات خوبی دارد، ما را در ادامه همراهی کنید.

مقاصد ساحلی برای گذراندن تعطیلات تابستانی

با فرا رسیدن فصل تابستان که عموم مردم هر ساله بی صبرانه منتظرش هستند، اولین سوالی که در ذهن بیشتر افراد نقش می بندد این است که بهترین مکان ها برای سفر در تابستان امسال کجاست؟ در ضمن به محض این که تابستان از راه می رسد و چند روزی از گرما و این تغییر فصل لذت می بریم، قطعا بیشتر شما علاقه مندند بار و بندیل سفر را می بندید و به دنبال یک مقصد ایده آل و عالی می گردید و حالا مناسب ترین مقصد برای گذراندن این تعطیلات کدام کشور است! اما این را هم بدانید که پیدا کردن مقاصد گردشگری در تابستان هم خود داستان هایی به دنبال دارد! با همراهی این مطلب این کار برای شما آسان تر خواهد شد، چرا که قصد داریم در اینجا چند مقصد گردشگری پرطرفدار و ساحلی برای سفر در تابستان 1401 را شما علاقه مندان معرفی کنیم که بتوانید بهترین تصمیم گیری در رابطه با این که کجا بروید را بگیرید.

 

تور تایلند

خوب مقصد اول پیشنهادی ما تور تایلند است و از آنجاییکه این کشور درست در جنوب شرقی قاره آسیا قرار گرفته زیبایی های بیشماری و متنوعی هم در خود جای داده و این کشور با ساحل های گرمسیری بسیار زیبایش همگان را مبهوت خود کرده است و همینطور این کشور دارای تعداد بسیار زیادی از قصرها و معابد باستانی و خرابه های تاریخی و… است که معمولا همگی دارای مجسمه ای از بودا هستند و امروزه شهرهای توریستی تایلند به محبوب ترین مسیرها برای تورهای خارجی بدل شده اند و نیز شهر بانکوک یا بانگکوک پایتخت و پرجمعیت ترین شهر این کشور است و گفتنی است که این شهر دارای بیشترین جمعیت گردشگر و توریست در میان شهرهای کشور تایلند را به خود اختصاص داده است؛ بانکوک در نزدیکی خلیج تایلند قرار گرفته و دارای آب و هوای مرطوب و شرجی است و از جمله جاذبه های ان می توان به کاخ بزرگ بانکوک، کاخ دوسیت و معابدی چون معبد وات ترایمیت، معبد وات فو و معبد وات سوتات و … را نام برد.

از دیگر شهرهای توریستی این کشور شهر پاتایا می باشد که در قسمت شرقی خلیج تایلند جای خوش کرده و در گذشته پاتایا روستایی بوده که درآمدش از راه ماهیگیری تامین میشده است اما این روزها دارای تعداد زیادی از هتل های مجلل، مراکز خرید و… است. همچنین در نزدیکی پاتایا و دامنه کوه معبد وات فرا با ارتفاع 18 متر و مجسمه طلایی بودا قرار گرفته و نیز از دیگر جاذبه های توریستی پاتایا می توان به : بازار شناور پاتایا، خانه مقدس حقیقت پاتایا و موزه Anek Kusala Sala و… اشاره نمود.

بعد از آن می رسیم به شهر بکر و زیبای پوکت که در اصل جزیره ای کوهستانی است که دارای جنگل های بارانی در نزدیکی دریای آندامان شما را محصور خود می کند و برخی از معروفترین و زیباترین سواحل تایلند در این شهر جای خوش کرده اند ؛ جزیره پوکت در داخل خود دارای یک شهر قدیدمی بسیار زیباست، شهر قدیمی پوکت دارای چشم اندازهای زیبا و جاذبه های فرهنگی و رنگی متنوعی می باشد که برخی از این اماکن جذاب و عالی عبارتند از : خلیج فانگ نا که دارای شهرت جهانی است و جزایر فی فی که از جمله زیباترین جزایر گرمسیری جهان بوده و به غیر از سایر اماکن دیدنی پوکت همین دو جاذبه دلیل کافی برای سفر به شهر بسیار زیبای پوکت می باشند.

با این توصیفات مهم است بدانید که آژانس هواپیمایی نامی گشت، مجری مستقیم و نیز برگزار کننده تور مسافرتی تایلند است و در تمامی مراحل انتخاب بهترین مقصد با ارزرانترین تورها در کنار شماست تا بتوانید به راحتی به این شهرهای توریستی زیبا بروید و خاطرات لذت بخشی را برای خود بسازید. در آخر این را هم بدانید که در حالت های معمول، اختلاف قیمت تورهای نوروزی با تورهای دیگر در زمان های دیگر، حدود 2 تا 3 برابر محاسبه می شود و نیز توجه داشته باشید که این اختلاف قیمت تنها به بلیط رفت و برگشت و محل اقامت ختم نمی ‌شود و همچنین خرید سوغاتی ‌ها و خورد و خوراک نیز در ایام عید افزایش قیمت قابل توجهی را خواهند داشت.

تور مالزی

خوب طیف وسیعی از گردشگران و توریست ها هم تصمیم می گیرند که در تعطیلات ایام مختلف سال بخصوص تابستان و ایام عید به شهرهای توریستی مالزی سفر کنند اما به نظرشان پیدا کردن بهترین قیمت تور مالزی در این روزها کار بسیار سخت و دشواری است به همین دلیل کارشناسان با تجربه مجموعه مسافرتی نامی گشت برای کمک به شما در مورد رزرو تور مالزی با استفاده از تور ارزان قیمت این مقصد خبرهای هیجان انگیزی برای شما دارد که بتوانید خاطراتی فراموش نشدنی را تجربه کنید، شاید برایتان سوال پیش بیاید چگونه؟ خوب متنوع ترین تورهای مسافرتی خود را در رده ضعیف، متوسط و لاکچری به شما ارائه خواهد کرد که شما بتوانید با توجه به بودجه ای که تعیین کرده اید انتخاب های عالی داشته باشید.

تور مالزی

همانطور که میدانید قیمت تور مالزی براساس قیمت بلیط هواپیمای پرواز ایرانی (قشم ایر، ایران ایر و ماهان) و پرواز خارجی (برجایا ایر، لایانگ لایانگ آئرواسپیس، ام‌اچ‌اس اوییشن و …) به مقصد شهرهای کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی مالزی و همچنین قیمت هتل رزرو شده در مالزی متفاوت و متغییر خواهد بود. علاوه بر این دو فاکتور که تاثیر بسیار اساسی در قیمت تور مالزی دارند، تعداد روزهای مدت اقامت شما نیز میتوانند نرخ تور انتخابی شما را دستخوش تغییراتی می کند و در ادامه کوالالامپور پایتخت این کشور بعنوان پرطرفدارترین شهر آن با برج ها، آثار تاریخی، رنگ ها، غذاهای متنوع و طبیعت سرسبزش شناخته می شود و نیز تنوع مساجد و معابد، مراکز خرید پر زرق و برق شب های پر از نور و رنگ شهرش، گردشگران زیادی را جذب خود می کند.

ضمنا از پرطرفدارترین جاذبه‌ های شهر می توان به: میدان استقلال (مرداکا)، برج های دوقلوی پتروناس، برج مخابراتی KL، غارهای باتو، ساختمان سلطان عبدالصمد، پارک آبی Sunway Lagoon، مسجد جامع کوالالامپور و معبد Thean Hou اشاره نمود. کوالالامپور به خط استوا نزدیک است و همین موضوع باعث می شود که تغییرات آب و هوایی در آن زیاد نباشد و دمای متوسط در طول روز 35 درجه سانتی گراد می باشد و به این نکته توجه داشته باشید که بارش باران، وقوع رعد و برق و جاری شدن سیلاب در تمام فصول سال امری عادی در این مقصد است. بنابراین از همراه داشتن لباس های مناسب و چتر غافل نشوید و نیز مهم است بدانید که هزینه تور مالزی برای مدت 7 شب  و 8 روز در هتل های 3، 4 و 5 ستاره در تمام ایام سال کاملا با هم متغییر است.

تور مالدیو

بی شک تور مالدیو یکی از بهترین انتخاب‌ ها برای تجربه سفری مملو از آرامش مطلق، طبیعتی بکر، فرار از شلوغی شهر و آب و هوای مطبوع و لذت بخش است. اگر علاقه مند هستید که تعطیلات خاطره انگیزی را در دل طبیعتی بکر سپری کنید، تور مالدیو نامی گشت بهترین انتخاب برای شما مسافران می باشد. علاوه بر این، مالدیو یکی از رمانتیک ‌ترین مقاصد برای زوج‌ های جوانی است که به دنبال انتخاب مقصد سفر برای ماه عسل خود هستند. از آنجاییکه مالدیو متشکل از 1192 جزیره مرجانی است و در جنوب غرب کرانه‌ های هندوستان واقع شده است و زیبایی شکفت انگیز و زیبایی دارد، می تواند بهترین سفر عمرتان را بسازد.

جالب است بدانید جزیره‌ مالدیو برای سکونت مردم بومی هستند و 100 جزیره مالدیو به گردشگری اختصاص داده شده ‌است. دین رسمی مردم مالدیو اسلام است و سنی بوده و نیز قدمت اسلام در مالدیو به دوره دوازدهم میلادی بازمی ‌گردد. در راهنمای سفر با تور مالدیو در سایت گردشگری نامی گشت تمام اطلاعات مورد نیازی که باید پیش از خرید تور مالدیو ارزان بدانید را می توانید مطالعه کنید. در کل تور مسافرتی مالدیو برای افرادی که علاقه ‌مند به تفریحات آبی، آفتاب گرفتن، آب ‌تنی لب دریا، و لذت بردن از آرامش کامل در دل زیبایی ‌های بکر طبیعت به دور از شلوغی هستند، به شدت پیشنهاد می کنیم.

بهترین زمان برای سفر با تور مالديو بین ماه‌ های آذر ماه تا فروردین ماه است دسامبر و آوریل است که آب و هوا خشک ‌تر است، وزش باد کمتری دارد و هوا گرمتر است. بیشتر مسافران این بازه زمانی را بهترین زمان برای سفر به این جزیره نام برده اند، اما فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد که باید هنگام انتخاب سال برای سفر به اینجا در نظر بگیرید، درست مثل زمانی که زندگی دریایی خاصی را ببینید و بهترین پیشنهادات هیجان انگیزی را پیدا کنید و اینکه هر جزیره در مجمع الجزایر دارای آب و هوای خاص خود است، اما الگوهای کلی وجود دارد که در طول سال اتفاق می ‌افتد.

نتیجه گیری نهایی

در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای ارائه شده برای تورهای مالزی، تایلند، مالدیو از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای خارجی به این مقاصد هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت به آدرس namigasht.com مراجعه کنند و نرخ تورهای مالزی، تایلند، مالدیو را مشاهده کنید و بنا به بودجه خود انتخاب های مناسبی را داشته باشید. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای خارجی در متنوع ترین حالت فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید

لازم به ذکر است که آژانس نامی گشت در حال حاضر تنوع بی نظیری را در تورهای گفته شده در بالا ارائه کرده است که شامل تورهای 3 شب و 4 روز، 4 شب و 5 روز، 7 شب و 8 روزه و… می باشد که شما عزیزان این امکان را دارید کیفیت و آرامش در سفر را در بالاترین سطح آن تجربه کنید و البته نا گفته نماند که شما مسافران در خصوص اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان با تجربه این مجموعه با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398- 021 تماس بگیرند و در خصوص تور مورد علاقه خود هر سوالی دارید بپرسید و با خیال راحت سفری آرامش بخش و عالی را تجربه کنید.