خدمات در تور شیراز و تور چابهار

خدمات در تور شیراز و تور چابهار

تور شیراز

شیراز شهر باغ های دلگشا، شهر عشق و شهر تاریخی ایران است که همراه شدن با یک تور معتبر می تواند بسیاری از مکان های دیدنی شیراز را به بازدید درآورد از حافظیه قبله گاه ادب و فرهنگ ایرانیان گرفته تا کعبه زرتشت،  نقش رستم، پاسارگاد، سرای مشیر و…. اگر چه شهر شیراز جاذبه های گردشگری فراوانی دارد اما در سال های اخیر خانه صالحی، خانه زینت الملک، خانه فروغ الملک و…به این دیدنی ها اضافه شده است. پس بنابراین برای گشت و گذار در شیراز حداقل سه الی چهار روز فرصت لازم است. البته اگر مسافران بخواهند طعم سفر با تور شیراز در خاطره شان ماندگار بماند بهتر است همیشه سفر را انتخاب نمایند. زیرا این تور با انتخاب بهترین لیدرها و داشتن برنامه ی دقیق و منظم هر روزه،  امکان بازدید از بیشترین جاذبه های گردشگری شهر شیراز را فراهم می کند. این تور معتبر و مشهور شرایطی را برای متقاضیان خود فراهم آورده که مسافران می توانند با قطار، تور زمینی و تور هوایی سفر دلپذیری به شهر شیراز داشته باشند.

برای اطلاع از قیمت ها به وب سایت همیشه سفر مجری تور شیراز مراجعه نمایید.

 

 رزرو تور شهر شیراز

رزرو تور شهر شیراز

کسانی که تمایل دارند با تور همیشه سفر آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، بازار وکیل، باغ ارم، ارگ کریم خان، باغ جنت، باغ جهان نما، موزه پاریس، پاسارگاد، تخت جمشید، حرم مطهر شاهچراغ، حمام وکیل، موزه موسیقی، موزه هنر مشکین فام، دروازه قرآن، سرای مشیر و….را بازدید نمایند این شرایط برایشان فراهم است تا با تکمیل اطلاعات و تکمیل فرم درخواست در سامانه های ثبت نام تور همیشه سفر لیستی از سفر به شیراز را مشاهده نمایند. متقاضیان می توانند مطابق با سلیقه، بودجه و تاریخ سفر خود یکی از تور مسافرتی شیراز را انتخاب کنند.

تور چابهار

همراه شدن با بهترین مجری تور چابهار می تواند بازدید از تیس، کنارک و چابهار را به دنبال داشته باشد. شهر همیشه سرسبز چابهار تنها بندر اقیانوسی ایران است که در کنار دریای عمان متصل به اقیانوس هند واقع شده است. شهر چابهار جاذبه های فوق العاده ای مانند کوه های مریخی، تالاب صورتی لیپار، گاندو، درخت  انجیر معابد، صخره های سنگی و…. را در برگرفته است. بدون شک همراه شدن با تور چابهار می تواند طبق برنامه ریزی و زمان بندی البته شناخت مسیرهای مختلف بازدید از مکان های بیشتری را به همراه داشته باشد. از طرفی به دلیل اینکه شهر چابهار جزء بنادر تجاری ایران می باشد سفر به این شهر می بایست با برنامه های کاملی در رابطه با اقامت و رفت و آمد و…. انجام گیرد.

 

 خدمات تور چابهار

خدمات تور چابهار

لیدر تور در زمان بندی های مشخص شده ای سعی کرده طبق سفرنامه مسافران را راهنمایی کند. خرید از بازارهای منطقه آزاد می تواند در فرصت مناسبی توسط لیدر تور صورت گیرد. در سفر به چابهار بدون صرف غذاهای دریایی سفر معنا ندارد. پس بنابراین تعدادی از غذاهای سفر به چابهار به انواع غذاهای دریایی اختصاص داده می شود. مسافر در هر نقطه از ایران باشد هزینه و مسئولیت بلیط رفت و برگشت از مبداء مشخص شده تا مقصد بر عهده تور است. در صورتی که متقاضی تمایل به سفرهای هوایی داشته باشد فرودگاه کنارک چابهار محل فرود آن خواهد بود که در هر حالتی که سفر با اتوبوس باشد یا قطار و هواپیما ترانسفر، مسافرین را تا هتل همراهی خواهد کرد. اقامت در هتل با بهترین امکانات صورت می گیرد و مسافران در بین روز پذیرایی می شوند. کلیه عملیات هزینه و تهیه غذا بر عهده تور چابهار می باشد. بیمه مسافرتی، گشت های بین شهری و هزینه ورودی جاذبه های گردشگری شهر چابهار و دیگر شهرهای مربوطه از جمله خدمات تور چابهار به حساب می آید.

 

تور بالی

همانطوری که در بخش قبلی نیز به این موضوع اشاره شد جزیره بالی یکی از پرطرفدارترین جزیره ها در سال های اخیر می باشد که این امر سبب شده است که بسیاری از گردشگران و مسافران به دنبال رزرو بهترین و مقرون به صرفه ترین تور بالی باشند. همچنین توجه داشته باشید که مجریان آژانس های مسافرتی نیز از سوی دیگر به دنبال برگزاری انواع تور بالی هستند تا از این طریق بتوانند توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به سوی خود جلب کنند. یکی از معتبرترین آژانس های مسافرتی در این زمینه آژانس مسافرتی همیشه سفر می باشد که شما می توانید با رزرو تور بالی مورد نظر خود از این آژانس مسافرتی از مزیت های بسیار زیادی بهره مند شوید. از مهمترین این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • فرصت بازدید از بهترین و زیباترین جاذبه های گردشگری جزیره بالی
  • اخذ ویزای توریستی اندونزی در کوتاه ترین و بهترین زمان ممکن
  • نداشتن هیچ گونه دغدغه و نگرانی از بابت رزرو هتل و مراکز اقامتی
  • سفری بی نظیر با بودجه بسیار مناسب و مقرون به صرفه

 

شما همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات و مشاوره در خصوص اخذ ویزای هند با مشاورین ما صحبت کنید.

اقامت در تور بالی

اقامت در تور بالی

مجریان تور بالی سعی بر آن دارند تا بهترین و شیک ترین مراکز اقامتی را برای مسافران و گردشگران خود رزرو کنند تا از این طریق بتوانند رضایت کامل آنان را به دست آورند. همچنین شما می توانید با کمک آژانس مسافرتی همیشه سفر، با بهترین قیمت تور بالی در یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های جزیره بالی اقامت داشته باشید. از مهمترین و مشهورترین هتل های این جزیره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل ویسروی بالی اندونزی: یکی از قدیمی ترین و لوکس ترین هتل های جزیره بالی می باشد که در جنوب این جزیره واقع شده است و سال های بسیار طولانی مورد توجه بسیاری از گردشگران و مسافران واقع شده است.
  • هتل سوری: از دیگر زیباترین و مقرون به صرفه ترین هتل های جزیره بالی می توان به هتل سوری اشاره نمود که مناسب ترین مکان برای گردشگران و توریست هایی می باشد که قصد دارند به دور از شلوغی باشند. این هتل در نزدیکی مزارع زیبای برنج این جزیره واقع شده است.
  • هتل بوگاری ریزورت: یکی دیگر از جذاب ترین هتل های جزیره بالی، هتل بوگاری می باشد که این هتل در نزدیکی روستای بکاتو در غرب جزیره بالی واقع شده است که با داشتن امکانات بسیار جذاب و لوکس خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب کند.

 

 

برگرفته از وب سایت شرکت خدمات مسافرتی همیشه سفر به آدرس اینترنتیhttps://hamishehsafar.com/