مشکلات خرید حضوری محصولات زناشویی

در حال حاضر، بسیاری از مشکلات زوج‌های جوان، به خاطر مشکلات جنسی است. عوامل مختلفی می‌تواند باعث کاهش میل جنسی در خانم‌ها و آقایان شود. استرس، آلودگی‌ هوا و هزاران عامل دیگر می‌تواند باعث کاهش میل جنسی شود. خوشبختانه در حال حاضر انواع داروی افزایش میل جنسی توسط برندهای معتبر دارویی دنیا تولید شده‌اند. با خرید محصولات زناشویی و بهداشت جنسی می‌توانید بسیاری از مشکلات خود را پایان دهید. افزایش میل جنسی باعث افزایش حرارت در رابطه زناشویی می‌شود. البته برخی افراد به خاطر خجالت و ترس از خرید این محصولات، قادر به حل مشکلات جنسی خود نیستند. خوشبختانه با خرید اینترنتی محصولات جنسی، این مشکل نیز برطرف شده است.

در بین فروشگاه‌های حضوری، یک فروشگاه وسایل زناشویی وجود ندارد. معمولاً برای خرید محصولات زناشویی، باید به داروخانه‌ها مراجعه کرد. در این موارد هم بسیاری به خاطر خجالت، دچار مشکل می‌شوند. همین موضوع باعث می‌شود تا خرید اینترنتی وسایل جنسی بسیار پُرطرفدار باشد. خرید محصولات بهداشت جنسی با ارسال محرمانه باعث می‌شود تا اعضای خانواده و کسانی که با آن‌ها زندگی می‌کنید نیز متوجه خرید شما نشوند.

مزایای خرید اینترنتی محصولات زناشویی

در خرید اینترنتی محصولات جنسی، می‌توانید به راحتی محصولات مختلف را با هم مقایسه کنید. برای مثال انواع داروی تقویت قوای جنسی برای افرادی با مشکلات مختلف وجود دارد. وقتی که در داروخانه حضور داشته باشید، شاید به خاطر خجالت و نگاه سنگین دیگران، سریعاً اولین محصولی که به شما ارائه می‌شود را خریداری کنید. حتی از نظر قیمتی نیز نمی‌توانید این محصول را با محصولات دیگر مقایسه نمایید. این در حالی است که در خرید اینترنتی وسایل جنسی می‌توانید انواع محصولات را در کنار هم بگذارید و با یکدیگر مقایسه کنید. در نهایت بهترین گزینه را خریداری نمایید. در این حال دیگر خبری از خجالت‌زدگی نیز نیست. در ضمن یک فروشگاه لوازم زناشویی اینترنتی، دارای تنوعی به مراتب بیشتر از یک داروخانه ساده حضوری است.

فروشگاه اینترنتی روم به دیوار با هدف خرید غیرحضوری محصولات بهداشتی زناشویی (مانند کاندوم، انواع ژل ها و سایر محصولات جنسی) و سایر محصولاتی که شاید خرید آنها برای شما بصورت حضوری راحت نباشد تاسیس شده است. تمام بسته های روم به دیوار بصورت محرمانه و فوری ارسال می شود. خرید های تهران، کرج، مشهد و رامسر حداکثر 2 ساعته بدست شما میرسد و برای سایر شهرها بسته ها با پست پیشتاز ارسال می شود.

تهیه لوازم زناشویی

تهیه محصولات زناشویی در بسیاری از موارد کار دشواری به نظر می‌رسد، این در حالیست که برای داشتن یک رابطه سالم و عاشقانه استفاده از محصولات زناشویی چون کاندوم و ژل روان کننده امری ضروری است. استفاده از انواع مناسب کاندوم در داشتن یک رابطه رضایت بخش و در عین حال سالم نقش به‌سزایی دارد. انواع کاندوم لاتکس چون کاندوم تاخیری، خاردار، حجم دهنده، طعم دار و نیز انواع ژل لوبریکانت و اسپری تاخیری از جمله لوازم زناشویی مورد استفاده جهت داشتن رابطه جنسی موفق هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ژل های لوبریکانت می توانید مقاله راهنمای خرید بهترین ژل (روان کننده) را مطالعه کنید.

همچنین برای مطالعه در زمینه رابطه جنسی سالم می توانید از مقاله های موجود در سایت بازدید کنید. در این مقاله شما با انواع لوازم زناشویی مورد نیاز جهت برقراری یک رابطه جنسی امن و پایدار آشنا می شوید.

بعلاوه شما می توانید جهت خرید محصولات زناشویی مورد نیازتان از طریق وبسایت روم به دیوار اقدام به ثبت سفارش نمایید.

خرید اینترنتی؛ آسان و راحت

خرید اینترنتی انواع کاندوم، اسپری تاخیری، انواع ژل‌ روان کننده و تاخیری و دیگر محصولات زناشویی از روم به دیوار و ارسال آن در بسته‌بندی محرمانه به سراسر کشور این امکان را فراهم می‌کند که به راحتی لوازم زناشویی مورد نیاز خود را با خیال راحت و بدون داشتن دغدغه اصالت کالا خریداری و درب منزل دریافت نمایید.

برای خرید کاندوم در قزوین و خرید اسپری تاخیری در قزوین و خرید محصولات جنسی در قزوین میتوانید توضیحات هر محصول را بخوانید یا با مشاور ما در چت سایت و یا واتساپ مشورت کنید. همچنین ما در شهرهای دیگر ایران مانند تهران، کرج، مشهد و رامسر محصولات را در کمتر از دو ساعت ارسال میکنیم

ارسال محرمانه چگونه انجام می شود؟

امروزه با توجه به مشكلات متعدد اجتماعي و ناهنجاري هاي موجود در جامعه ،رعايت مسائل امنيتي و محرمانه نگه داشتن اطلاعات شخصي بسيار حائز اهميت است،لذا ما در گروه روم به دیوار تمام تلاش خود را در راستاي حفظ اطلاعات و حريم شخصي مشتريان و روند ارسال كالا به كار گرفتيم، بدين ترتيب كه كالاي خريداري شده تنها در بسته بندي هاي خاص به گونه اي كه قابل تشخيص براي ديگران نباشد و با نام مستعار مانند کیف و.. ارسال ميگردد و مامور پست به هیچ عنوان از محتویات داخل بسته اطلاعی ندارد البته شما مي توانيد شخص تحويل گيرنده را نیز مشخص نماييد تا كالاي ارسالي به غير از خودتان به كس ديگري تحويل نگردد

همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشات روم به دیوار می‏‌شوند. (کلیه سفارشاتی که قبل از ساعت یک روی سایت ثبت شود معمولا همان روز تحویل پست می گردد.

 

ما در روم به دیوار محصولات را به صورت کاملا محرمانه به دست مشتری می رسانیم و حتی مشتری میتواند تعیین کند که پیک (که از محتویات بسته اطلاع ندارد) پس از رسیدن به محل، زنگ منزل را نزده و با خود مشتری تماس بگیرد تا او برای تحویل گرفتن بسته اقدام نماید.

در حال حاضر مشتریان ما در شهرهای تهران، کرج، مشهد و رامسر می توانند سفارش خود را حداکثر ظرف دو ساعت تحویل بگیرند. هزینه ارسال با پیک در شهر تهران برای خریدهای بالای ۳۵۰ هزار تومان رایگان می باشد. هزینه ارسال با پیک در مشهد، کرج و رامسر برای خریدهای بالای ۲۵۰ هزار تومان رایگان می باشد.

مشتریان ما در تمام شهرها و روستاهای کشور می توانند با خرید پستی، محصولات ما را سفارش بدهند و با سریعترین پست کشور (پست پیشتاز) سفارش خود را تحویل بگیرند. هزینه ارسال پستی برای خریدهای بالای ۲۵۰ هزار تومان رایگان می باشد.