معروف ترین یوتیوبرهای جهان

شناخت بهترین یوتیوبرهای دنیا از آن جهت حائز اهمیت است که به یوتیوبرهای درحال پیشرفت کمک می‌کند تا با تماشای محتوای این یوتیوبرهای معروف، عملکرد خود را در تولید محتوا بهتر کنند و ایده‌های جدیدی برای بهتر کردن محتواهای خود پیدا کنند. ما در این مقاله به معرفی برترین یوتیوبرهای دنیا می‌پردازیم، اما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما زندگی‌نامه یوتیوبرهای معروف فارسی زبان را نیز مطالعه کنید تا بتوانید بهتر ارتباط برقرار کنید.

 

پیودی پای

نخستین رتبه یوتیوبری جهان تعلق دارد به یک جوان سوئدی به نام فیلیکس شلبرگ که نام کانال خود را پیودی پای گذاشته است. او از دوران دانشجویی خود تاکنون در این کانال فعالیت می‌کرده است و طرفداران بسیار زیادی دارد.

شلبرگ در کانال خود در قالب بلاگ، به تجربه بازی‌های ویدئویی می‌پردازد و در هنگام بازی به تفسیر و معنی بخش‌های مختلف هر بازی می‌پردازد که بسیار برای علاقه‌مندان حوزه گیم مهم و حائز اهمیت است. طرفداران شلبرگ همگی تعصب خاصی بر روی وی دارند که تعهد و حمایت آن‌ها باعث شده شلبرگ رتبه نخست یوتیوبری جهان را حفظ کند.

نکته جالب درباره کانال پیودی پای این است که به تنهایی و بصورت شخصی توسط شلبرگ مدیریت می‌شود و هیچ نوع گروه سازمان یافته‌ای پشت این کانال نمی‌باشد. این موضوع به ما ثابت می‌کند که بزرگ‌ترین یوتیوبرهای جهان به تنهایی فعالیت خود را ادامه داده‌اند و یوتیوبری در اصل یک شغل مستقل است که نیاز به سرمایه چندانی ندارد.

پیودی پای

کیدز دایانا شو

شاید خیلی‌ها باور نکنند که بهترین یوتیوبر جهان یک دختربچه روسی همراه با برادرش می‌باشد که تجربه‌های روزانه کودکی خود را به شکلی جذاب و سرگرم کننده با مخاطبین خود در تمامی رده‌های سنی به اشتراک می‌گذارد. این کانال نه تنهاه برای کودکان است، بلکه هدف اصلی آن‌ها آموزش دادن به پدر و مادرها در نحوه بازی به کودکان و تربیت آن‌ها می‌باشد. این کانال بهترین ایده‌ها را برای بازی با کودکان در اختیار پدر و مادرها قرار می‌دهد. این کانال پر از ماجراهای جذاب و سرگرم‌کننده کودکانه است که به افراد اطلاعات بسیار بالایی درباره کودکان و شیوه نگرش و زندگی آن‌ها ارائه می‌دهد. کانال کیدز دایانا شو 75.5 ملیون مشترک دارد و با اینکه دایانا و برادرش روسی زبان هستند، اما از تمام نقاظ جهان مورد توجه قرار می‌گیرند و به گونه‌ای اجرا می‌کنند که همگی متوجه حرکات و فهم مطلب می‌شوند.

کیدز دایانا شو

لایک ناستیا

و باز هم یک کودک در لیست 15 یوتیوبر برتر دنیا قرار دارد. لایک ناستیا یک کانال بسیار جذاب پر از ماجراهای کودکانه داستانی می‌باشد که در تمامی سنین افراد را به خود جذب کرده است. این دختربچه ماهر موفق شده تاکنون 71.2 ملیون سابسکرایبر را جذب کانال یوتیوب خود کند. نقش اصلی ویئوهای کانال لایک ناستیا یک دختر بچه روسی-آمریکایی می‌باشد که بصورت ولاگ فعالیت می‌کند و بازی‌ها و سرگرمی‌های روزانه خود را با کاربران به اشتراک می‌گذارد. استیسی در طی اجرا برخی اوقات اعضای خانواده خود را وارد ویدئوها می‌کند. استیسی بعد از موفقیت بزرگ خود در کانال لایک ناستیا، کانال‌های متنوع دیگری همچون ناستیا شو، استیسی تویز و فانی استیزی راه‌اندازی کرد و شروع به توسعه آن‌ها نمود.

لایک ناستیا

دود پرفکت

کانال دود پرفکت یک کانال ورزشی می‌باشد که عجیب‌ترین ویدئو از کارها و حرکات ورزشی را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد. این کانال ورزشی موفق شده است تاکنون 55.5 ملیون مشترک جذب کند. این کانال حرفه‌ای دارای 5 عضو اصلی می‌بشد که در ویدئوها حضور دارند. این گروه در سال‌های اول فعالیت خود تنها حرکات جذاب خود در ورزش بسکتبال را به اشتراک می‌گذاشتند؛ اما پس از مشاهده استقبال بسیار بالای کاربران، تصمیم گرفتند وارد ورزش‌های جدیدی شوند و به اصطلاح حیطه ورزشی خود را گسترش دهند. این گروه بیشتر بخاطر حمایت‌های فراوانی که از انجمن‌های خیریه می‌کند مورد تشویق و استقبال کاربران قرار گرفته است.

دود پرفکت